Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foto"s
Foto"s
17 jun 2012 16:44
Goede middag,
Geen idee wanneer het is gebeurd maar sinds kort hebben al mijn foto's op de site een soort extra kader aan de binnenkant Zie bijvoorbeeld deze foto. Ik snap er niets van. Iemand enig idee hoe dit effect ontstaat?
Groeten, Maarten
Geen idee wanneer het is gebeurd maar sinds kort hebben al mijn foto's op de site een soort extra kader aan de binnenkant Zie bijvoorbeeld deze foto. Ik snap er niets van. Iemand enig idee hoe dit effect ontstaat?
Groeten, Maarten
- quantz
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Foto"s
17 jun 2012 16:56
Misschien een overbodige vraag. Maar heb je wel border="0" bij je afbeeldingen staan.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Foto"s
17 jun 2012 17:05
Is zeker geen overbodige vraag want die had ik weggehaald samen met de overige afmetingen, want anders werden de foto's op mobiel te groot. Maar helaas gaf het geen effect als ik border="0" weer toevoegde.
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto"s
17 jun 2012 17:13Ik geloof zo niet in sprookjes of spoken je moet wat veranderd hebben.quantz schreef : Goede middag,
Groeten, Maarten
Maar kan het helaas ook zo niet vinden in het CSS gebeuren en er is volgens mij al heel veel aangepast in je template dat het toch wel erg moeilijk wordt de template te doorgronden.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Foto"s
17 jun 2012 17:19 - 17 jun 2012 17:20
Heb je misschien iets aan de lay-out van de website veranderd of iets anders. Zulke veranderingen gebeuren meestal niet vanzelf.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Foto"s
17 jun 2012 17:40
Wat ik al zei, het enige wat ik pas geleden heb gedaan is de afmetingen weggehaald zodat de foto's op mobiel ook goed werden weergegeven. In de css heb ik niets veranderd.
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto"s
17 jun 2012 18:49
Probeer die afmetingen dan eens even weer terug te zetten dan kan je kijken of daar het probleem ligt.
Maar ik zie in FF ook dingen die toch echt niet kloppen wat layout betreft.
Maar ik zie in FF ook dingen die toch echt niet kloppen wat layout betreft.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Foto"s
17 jun 2012 21:34
Voor mij een zeer duister screenshot (misschien toch spoken), Ik heb net het één en ander bekeken in IE, Chrome en Firefox. Bij geen van alle kreeg ik dit te zien. Wel zag ik een ander zeer irritant probleem. Het is een Chrome probleem. In alle browsers is het "kader" te niet te zien behalve in Chrome. Is hier wat aan te doen?
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto"s
17 jun 2012 23:00
Beste Maarten,
Wel of geen spoken en wat voor browser dan ook het blijkt dat je in je template zoveel hebt veranderd dat het dweilen wordt met de kraan open.
Wel of geen spoken en wat voor browser dan ook het blijkt dat je in je template zoveel hebt veranderd dat het dweilen wordt met de kraan open.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
- quantz
- Bekend met Joomla!NL
Foto"s
17 jun 2012 23:04
Kan hier dan een slotje op?
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam