Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
module wordt twee keer ingevoegd
21 jun 2012 22:27
Dag iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en nieuw voor Joomla.
Onlangs heb ik een template gemaakt (met succes trouwens) en deze online gezet met Joomla 2.5.6, de laatste versie.
Maar wat gebeurt er nu als ik een module aanmaak, deze module wordt twee op mijn pagina geplaatst door Joomla.
Ik heb met verschillende modules geprobeerd en telkens hetzelfde.
Kan iemand of liever weet iemand daar een oplossing voor.
Alvast bedankt voor de moeite.
ps
er is een bijlage ingevoegd voor de duidelijkheid.
groetjes,
Mickey
Ik ben nieuw op dit forum en nieuw voor Joomla.
Onlangs heb ik een template gemaakt (met succes trouwens) en deze online gezet met Joomla 2.5.6, de laatste versie.
Maar wat gebeurt er nu als ik een module aanmaak, deze module wordt twee op mijn pagina geplaatst door Joomla.
Ik heb met verschillende modules geprobeerd en telkens hetzelfde.
Kan iemand of liever weet iemand daar een oplossing voor.
Alvast bedankt voor de moeite.
ps
er is een bijlage ingevoegd voor de duidelijkheid.
groetjes,
Mickey
- Mickey007
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 jun 2012 23:01
Mickey,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum. Volgens mij heeft dit niks met Joomla te maken maar met je template. In de template heb je denk ik iets niet goed staan. Een link naar je website zou wel handig zijn.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum. Volgens mij heeft dit niks met Joomla te maken maar met je template. In de template heb je denk ik iets niet goed staan. Een link naar je website zou wel handig zijn.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
22 jun 2012 14:07
hier de link naar de website:
www.gaveredurftnva.be/
De template is gemaakt met de kennis van joomla 1.6, ligt het misschien aan de positie bepaling?
alvast bedankt dat je me wil helpen
De template is gemaakt met de kennis van joomla 1.6, ligt het misschien aan de positie bepaling?
- Mickey007
- Nieuw op Joomla!NL
22 jun 2012 14:10 - 22 jun 2012 14:12
Waar moet dan die dubbele module staan? Ik denk dat het hier een cache probleem van de browser betreft. Ik zie niet wat jij aangeeft in je afbeelding. Druk even op F5 om te zien of dat de oplossing is.
edit: ....of heb je de module niet gepubliceerd?
edit: ....of heb je de module niet gepubliceerd?
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
22 jun 2012 14:15
de module hoort in de rechter bovenhoek te staan maar er wordt ook een geplaatst onder de footer, mooi in het midden.
ik heb net een refresh gedaan maar de fout blijft.
ik heb net een refresh gedaan maar de fout blijft.
- Mickey007
- Nieuw op Joomla!NL
22 jun 2012 14:23Ik vermoed dat het aan de positie bepaling ligt. Kijk eens in je index.php van je template en templateDetails.xml of daar dubbele posities instaan.Mickey007 schreef : hier de link naar de website: www.gaveredurftnva.be/
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
22 jun 2012 14:25
die dubbele mag er helemaal niet staan, alleen die in de rechter bovenhoek, ik weet niet vanwaar die tweede module komt, op mijn locale server doet ie het goed.
- Mickey007
- Nieuw op Joomla!NL
22 jun 2012 14:35
Is het opgelost? Ik zie hem niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 jun 2012 14:38
bedankt, bedankt, bedankt, inderdaad de footer had eveneens de positie rechts gekregen ipv footer.
Het is opgelost, niets zo slim als een mens, maar hij moet leven! zeggen ze bij ons.
nogmaals bedankt, en ik zal zeker in de toekomst dan als meer weet van joomla mijn kennis graag delen op dit forum, nogmaals bedankt.
Het is opgelost, niets zo slim als een mens, maar hij moet leven! zeggen ze bij ons.
nogmaals bedankt, en ik zal zeker in de toekomst dan als meer weet van joomla mijn kennis graag delen op dit forum, nogmaals bedankt.
- Mickey007
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.749 seconden