Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

cookiewet

cookiewet

24 jun 2012 17:40
wat gebeurt er als ik er niks aan doe? ik ben het eigenlijk ook niet van plan om het te doen, :lol: Maar
het is toch veel beter om een knopje te maken wis koekies of no follow klik hier, B) Dat is gewoon een stuk vriendelijker denk ik, :ohmy:
  • tomtomclub
  • tomtomclub's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

cookiewet

24 jun 2012 18:03
Niets doen zal op korte termijn waarschijnlijk nog niet tot problemen leiden. Het is echter wel wetgeving en die kan worden gehandhaafd.

Het kan wel zijn dat iets anders veel "vriendelijker" is, maar als het niet voldoende is voor de wet, kun je het net zo goed helemaal niet doen.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

cookiewet

24 jun 2012 18:15
mensen schrikken zich suf van die pop up, in mijn omgevingen denken ze meteen aan een virus dus laten ze
zo site echt links liggen, tja wat voor heus heb ik dan eigenlijk niks dus,Maar die gasten die ze zaak echt misbruiken met cookies hosten het spul gewoon in het buitenland ,
  • tomtomclub
  • tomtomclub's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

cookiewet

24 jun 2012 19:34 - 24 jun 2012 19:38
Het heeft niets met het hosten van de website waar ook te wereld te maken. Website die bestemd zijn voor en gemaakt worden in Europa moeten hier mijns inziens aan voldoen. Helaas geraken wij hier in een discussie die niet bestemd is voor het Joomla forum. Daarom hier een link naar de opta. De partij die de werkelijk met de controle is belast.

Ik sluit ook dit topic.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie