Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Favicon
Favicon
27 jun 2012 22:44
Astrid heeft (zoals altijd!) helemaal gelijk hoor! ik lette niet goed op met die regel..
- rockoladeluxe
- Bekend met Joomla!NL
Favicon
27 jun 2012 22:50
Zie mijn bericht #5.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Favicon
27 jun 2012 23:33
Ik begrijp alleen niet waar ik dat moet plaatsen. Kan je me dat uitleggen?
gr, Jacqueline
gr, Jacqueline
- Jacqueline
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Favicon
27 jun 2012 23:35
Via je ftp programma maak je verbinding met je site. Dan ga je naar de map templates en dan naar de map met je templatenaam. Dan zet je daar die favicon.ico in.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Favicon
28 jun 2012 15:12
Ik heb nu echt alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Wat me opvalt is dat het icoon wel in de pagina-info onder het kopje media is te vinden maar dat het geen bestandsgrootte heeft. Wat ik ook heb geprobeerd het werkt niet. Waarschijnlijk kopieer ik het gemaakte favicon op een verkeerde manier naar mijn gecomprimeerde map. Ik werk rechtstreeks op de hostserver en daar weet ik niet waar ik de bestanden kan vinden. Heeft iemand nog een idee
gr, Jacqueline
gr, Jacqueline
- Jacqueline
- Joomla!NL ontdekker
Favicon
28 jun 2012 17:38 - 28 jun 2012 17:39
Hoi Jacqueline,
Zoals ik al gepost had in post #3, verwijst het stukje code, voor de favicon naar:
www.collagenius.nl/favicon.ico
Probeer eens een voorbeeld favicon te downloaden, en deze via je FTP client naar de root van je website te plaatsen.
Zoals ik al gepost had in post #3, verwijst het stukje code, voor de favicon naar:
www.collagenius.nl/favicon.ico
Probeer eens een voorbeeld favicon te downloaden, en deze via je FTP client naar de root van je website te plaatsen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Favicon
10 jul 2012 12:46
Beste Julian,
Dankjewel voor je antwoord en excuus dat ik er zo laat pas op terug kom. Helaas begrijp ik niet wat je bedoelt. Ik werk namelijk niet via FTP client (denk ik). Ik maak mijn site via Joomla op het netwerk van yourhosting.nl. Ik heb een voorbeeld template gedownload en daarin kan ik wel van alles aanpassen maar ik begrijp soms niet wat er bedoelt wordt. Ik heb je bijlage gezien. Ik doe je een bijlage toekomen waarmee ik werk. Misschien kan je me dan vertellen hoe ik het moet doen
gr, Jacqueline
Dankjewel voor je antwoord en excuus dat ik er zo laat pas op terug kom. Helaas begrijp ik niet wat je bedoelt. Ik werk namelijk niet via FTP client (denk ik). Ik maak mijn site via Joomla op het netwerk van yourhosting.nl. Ik heb een voorbeeld template gedownload en daarin kan ik wel van alles aanpassen maar ik begrijp soms niet wat er bedoelt wordt. Ik heb je bijlage gezien. Ik doe je een bijlage toekomen waarmee ik werk. Misschien kan je me dan vertellen hoe ik het moet doen
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
gr, Jacqueline
- Jacqueline
- Joomla!NL ontdekker
Favicon
10 jul 2012 13:40
Jouw bijlage is een standaard backend van Joomla. Die hebben we allemaal. Zie wel dat je moet updaten. Voor zover ik weet heeft Yourhosting geen mogelijkheid om via hun controlepaneel Joomla te installeren, dus ik vermoed dat je echt wel via ftp (Filezilla?) je mappen en bestanden hebt geupload voordat je Joomla ging installeren.
Klopt dat?
Klopt dat?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- Jacqueline
- Joomla!NL ontdekker
Favicon
10 jul 2012 18:07
Hoi Astrid,
Ik ben vandaag heel wat wijzer geworden. En nu is het dus gelukt dankzij jou aanwijzing over Filezilla. Ik ben er super blij mee en je kan deze vraag afsluiten. Nogmaals super bedankt!!
Ik ben vandaag heel wat wijzer geworden. En nu is het dus gelukt dankzij jou aanwijzing over Filezilla. Ik ben er super blij mee en je kan deze vraag afsluiten. Nogmaals super bedankt!!
- Jacqueline
- Joomla!NL ontdekker
Favicon
10 jul 2012 18:20
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.764 seconden