Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Wordt mijn site misbruikt?

30 jun 2012 20:12
Goedenavond,

Wie kan mij wat vertellen over de werking van de component 'Verwijzingsbeheer'? Wat doet deze?

Meer specifiek vraag ik dit omdat ik 182 links zag die verwezen naar www.verticalpigeon.com . Het lijkt me dat dit is meegekomen met de een of ander module, plugin of component.

Kan het kwaad?
Hoe kom ik -meer in het algemeen- te weten of mijn site of webruimte misbruikt wordt?

Bij voorbaat met dank!

B)
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
  • geertf
  • geertf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

30 jun 2012 20:32
Hallo,

Verwijzingsbeheer voorziet in een mechanisme om "404 niet gevonden" fouten te registreren en geeft de beheerder de mogelijkheid om deze door te verwijzen naar een ander pagina.

Als je een je site vernieuwt – bijvoorbeeld als je overstap van Joomla 1.5 naar 2.5 – verdwijnen waarschijnlijk oude pagina’s, of ze krijgen een nieuw adres (url). Hoe voorkom je nu dat bezoekers en zoekmachines die een link naar zo’n oude pagina volgen de melding krijgen: pagina niet gevonden? Daarvoor biedt Joomla een oplossing: de component Verwijzingsbeheer.

Of je site misbruikt wordt kunnen we denk ik zo niet beoordelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie