Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Most popular
Most popular
30 jun 2012 21:51
Ik heb op mijn homepagina een module waar de 5 meest populaire artikelen worden weergegeven, echter home staat daarin als nr 1 (nogal wiedes de meesten komen via home op mijn site terecht). Ik zou graag dat die home daar niet meer tussenstaat?
Hoe doe ik dat?
www.pons.be/
Hoe doe ik dat?
www.pons.be/
- Kaszi
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Most popular
30 jun 2012 21:58 - 30 jun 2012 21:58
Hallo,
Als je home een speciale artikel is en je gebruikt de standaard module ga naar module beheer en in de module Speciale artikelen op "verberg" zetten.
Als je home een speciale artikel is en je gebruikt de standaard module ga naar module beheer en in de module Speciale artikelen op "verberg" zetten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Most popular
30 jun 2012 22:03
Hallo Jelle,
Neen home is geen speciaal artikel, heb een menu item dat News heet en daarvoor heb ik bepaalde pagina's speciaal gemarkeerd zodat die alvast op die pagina komen.
En aangezien er maar een paar artikels in news mogen komen staan er maar enkele pagina's zo gemarkeerd.
Neen home is geen speciaal artikel, heb een menu item dat News heet en daarvoor heb ik bepaalde pagina's speciaal gemarkeerd zodat die alvast op die pagina komen.
En aangezien er maar een paar artikels in news mogen komen staan er maar enkele pagina's zo gemarkeerd.
- Kaszi
- Bekend met Joomla!NL
Most popular
30 jun 2012 22:12
Oké,
Dan zou ik het met de standaard module zo niet weten je kan alleen dan nog de cattegorieën instellen.
Misschien een ander forumlid met een oplossing.
Dan zou ik het met de standaard module zo niet weten je kan alleen dan nog de cattegorieën instellen.
Misschien een ander forumlid met een oplossing.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Most popular
01 jul 2012 09:54
Zoals Jelle al aangeeft, kan je de categorieën kiezen die getoond moeten worden in de module. Dus de categorie waar je home artikel instaat moet je dan uitsluiten!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Most popular
01 jul 2012 20:56
Gelukt, dacht eerst dat je maar 1 categorie kon kiezen, maar je kan er dus meerdere selecteren!
Dank je.
Dank je.
- Kaszi
- Bekend met Joomla!NL
Most popular
01 jul 2012 21:06
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden