Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
404 not found?
404 not found?
02 jul 2012 21:59
Ik heb joomla 2.5.6 en phoca 3.2.0.
Ik heb een nieuwe template ingeladen en ook wel wat andere wijzigingen gedaan, maar ineens krijg ik de melding 404 not found.
Welk artikel ik ook probeer te uploaden, het wordt niet zichtbaar op de website. Ook de Phoca gallery is ineens niet meer zichtbaar.
Ik heb zover ik weet alle instellingen nagelopen, maar ik kan niet zo snel vinden waar het aan ligt.
Website is www.bonke.me
Ik heb een nieuwe template ingeladen en ook wel wat andere wijzigingen gedaan, maar ineens krijg ik de melding 404 not found.
Welk artikel ik ook probeer te uploaden, het wordt niet zichtbaar op de website. Ook de Phoca gallery is ineens niet meer zichtbaar.
Ik heb zover ik weet alle instellingen nagelopen, maar ik kan niet zo snel vinden waar het aan ligt.
Website is www.bonke.me
- jeebee
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
404 not found?
02 jul 2012 23:02
Je zou eens kunnen kijken onder algemene instellingen, tab website en dan onder SEO instellingen. Als je hier de instellingen op nee instellen, en dan nog eens kijken.
- HYwel
- Bekend met Joomla!NL
-
404 not found?
02 jul 2012 23:08
Je bent inderdaad zeer waarschijnlijk aan het rommelen geweest met de SEO instellingen.
Als je namelijk index.php/ toevoegt dan doet hij het wel probeer maar:
www.bonke.me/index.php/foto
Als je namelijk index.php/ toevoegt dan doet hij het wel probeer maar:
www.bonke.me/index.php/foto
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Peter
- Algemeen Moderator
404 not found?
03 jul 2012 09:38
Ok. Dat klopt inderdaad. Ik heb die cursus gedownload die hier op de site aangeboden wordt.
Ik heb hem nu aangepast en nu doet hij het! Top. Maar welke SEO instellingen kan ik wel aanpassen zonder dat zoiets gebeurd. Of is dat gewoon een kwestie van proberen? Hierover werd in de cursus geloof ik niet gesproken
Ik heb hem nu aangepast en nu doet hij het! Top. Maar welke SEO instellingen kan ik wel aanpassen zonder dat zoiets gebeurd. Of is dat gewoon een kwestie van proberen? Hierover werd in de cursus geloof ik niet gesproken
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
404 not found?
03 jul 2012 11:33Off topicjeebee schreef : Ok. Dat klopt inderdaad. Ik heb die cursus gedownload die hier op de site aangeboden wordt.
Voor de goed orde, JoomlaNL bied geen cursussen aan. De cursussen worden aangeboden door adverteerders, die gebruik maken van de mogelijkheid om op JoomlaNL te adverteren met een banner.
Mocht je een andere cursus bedoelen dan kun je mij hierover een PM sturen.
Back to topic
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
404 not found?
03 jul 2012 14:02
Als je Gebruik URL herschrijven aanzet dan moet je ook je htaccess.txt hernoemen naar .htaccess. Als je dan nog een foutmelding krijgt moet je bij je hoster informeren (of op hun site kijken) of je iets moet aanpassen in de .htaccess
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
404 not found?
03 jul 2012 16:42George V. schreef :
Off topicjeebee schreef : Ok. Dat klopt inderdaad. Ik heb die cursus gedownload die hier op de site aangeboden wordt.
Voor de goed orde, JoomlaNL bied geen cursussen aan. De cursussen worden aangeboden door adverteerders, die gebruik maken van de mogelijkheid om op JoomlaNL te adverteren met een banner.
Mocht je een andere cursus bedoelen dan kun je mij hierover een PM sturen.
Back to topic
Ik bedoelde ook de cursus van de adverteerder!
@Astrid Moet je dan het bestand hernomen naar .htaccess of .htaccess.txt ??
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
404 not found?
03 jul 2012 16:45dan moet je ook je htaccess.txt hernoemen naar .htaccess
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden