Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu beheer problemen
Menu beheer problemen
16 jul 2012 09:37 - 16 jul 2012 13:16
Hallo,
Ik kan wel mijn menu beheer openen. Dan krijg ik mooi de menu's te zien die ik ingevoegd heb, maar de onderdelen die iik in het menu heb verwerkt kan ik wel invoeren. Deze zijn dan ook te zien op de website. Alleen als ik ze wil aanpassen of wil verwijderen. Dan zie ik ze nergens staan. Wanneer ik naar menu's ga
en vervolgens naar menu beheer gaat dit zonder enige moeite. Vervolgens klik ik het hoofd menu aan. Hierin zou bijvoorbeeld Home moeten staan als onderdeel van het hoofd menu. Ik krijg alleen De geselecteerde menu-items als batch verwerken optie te zien, maar kan dus Home niet aanpassen of bij wijze verwijderen.
Ik hoop dat iemand me begrijpt en me kan helpen. Dit is verdomd lastig.
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik kan wel mijn menu beheer openen. Dan krijg ik mooi de menu's te zien die ik ingevoegd heb, maar de onderdelen die iik in het menu heb verwerkt kan ik wel invoeren. Deze zijn dan ook te zien op de website. Alleen als ik ze wil aanpassen of wil verwijderen. Dan zie ik ze nergens staan. Wanneer ik naar menu's ga
en vervolgens naar menu beheer gaat dit zonder enige moeite. Vervolgens klik ik het hoofd menu aan. Hierin zou bijvoorbeeld Home moeten staan als onderdeel van het hoofd menu. Ik krijg alleen De geselecteerde menu-items als batch verwerken optie te zien, maar kan dus Home niet aanpassen of bij wijze verwijderen.
Ik hoop dat iemand me begrijpt en me kan helpen. Dit is verdomd lastig.
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- smilie
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Menu beheer problemen
16 jul 2012 10:47
Ik begrijp het wel, maar heb het alleen nog maar gezien in 1.5 en niet in 2.5.
Heb je al eens geprobeerd om bij Menubeheer: Menu-items op de knop Opnieuw opbouwen te klikken?
Heb je al eens geprobeerd om bij Menubeheer: Menu-items op de knop Opnieuw opbouwen te klikken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Menu beheer problemen
16 jul 2012 10:54
Ja dit heb ik al geprobeerd maar werkte niet helaas. Enig idee? Of wordt het opnieuw installeren?
- smilie
- Joomla!NL ontdekker
Menu beheer problemen
16 jul 2012 10:58
Heb je al een keer bij extensiebeheer --> Database op repareer database geklikt? Kan je wel een nieuw menu-item aanmaken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Menu beheer problemen
16 jul 2012 11:27
Nieuwe items kan ik aanmaken, maar naar het opslaan verdwijnen ze in de backend terwijl ik ze op de website wel zie. Maar via repareren data base is het probleem verholpen. Super bedankt sommige dingen weet je niet te zitten. Bij deze ken ik de optie.
- smilie
- Joomla!NL ontdekker
Menu beheer problemen
16 jul 2012 11:29
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden