Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
HTML uit ander programma plakken in een Joomla! artikel
19 jul 2012 10:31
Ben voor mijn bowlingvereniging met een nieuwe website bezig en aan het bekijken hoe ik standen die met een speciaal leagueprogramma worden geproduceerd het gemakkelijkst kan weergeven. Heb al een manier om het via een pdf-bestand weer te geven met AriDoc, maar ik kan ook de uitslagen naar een html document exporteren.
Heb ik gedaan en daarna de codes in een Joomla! artikel geplakt. Dat lijkt goed te gaan in het backend, omdat de complete uitslagen goed worden weergegeven, maar in het frontend krijg ik maar een klein stukje te zien.
Heb de pagina ook al gevalideerd via W3C Markup Validation Service. Dat gaf een positief resultaat.
Heb ook al de vraag neergelegd bij YouJoomla van wie ik een template gebruik, maar ook daar hebben ze nog geen oplossing.
Iemand die wel een oplossing weet?
Hieronder is de weergave:
new.bowlingvereniginggoes.nl/index.php/l...rio-league-2012-2013
Heb ik gedaan en daarna de codes in een Joomla! artikel geplakt. Dat lijkt goed te gaan in het backend, omdat de complete uitslagen goed worden weergegeven, maar in het frontend krijg ik maar een klein stukje te zien.
Heb de pagina ook al gevalideerd via W3C Markup Validation Service. Dat gaf een positief resultaat.
Heb ook al de vraag neergelegd bij YouJoomla van wie ik een template gebruik, maar ook daar hebben ze nog geen oplossing.
Iemand die wel een oplossing weet?
Hieronder is de weergave:
new.bowlingvereniginggoes.nl/index.php/l...rio-league-2012-2013
- KingCobra
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
19 jul 2012 10:50
Kort door de bocht oplossing, maar weet zo niet of het invloed heeft op eventuele andere pagina's is om een height toe te voegen aan newsitems.css op regel 65
Code:
.newsitem_text {
display: block;
height: 1000px;
padding: 0 3px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 jul 2012 11:31 - 19 jul 2012 11:32
Dat werkt, maar dat betekent dus dat alle pagina's minimaal die height: 1000px krijgen!
Bovendien is deze height nog niet voldoende voor dit artikel.
Kan ik niet een height of iets dergelijks toevoegen aan de html code van dat artikel?
Bovendien is deze height nog niet voldoende voor dit artikel.
Kan ik niet een height of iets dergelijks toevoegen aan de html code van dat artikel?
- KingCobra
- Joomla!NL ontdekker
-
19 jul 2012 11:50
Andere optie zou kunnen zijn om een page class suffix te gebruiken voor die pagina of om gebruik te maken van een wrapper waar je de informatie van die externe site toont.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 jul 2012 13:39 - 27 jul 2012 13:44
Bedankt voor het meedenken, Astrid!
Heb er ondertussen voor gekozen om de html standen via een iframe weer te geven. Dat werkt precies zoals ik het wil hebben.
Wrapper zou ook kunnen, maar ik wil in een artikel met 4 tabs (die ieder een apart artikel) weergeven werken.
Daarvoor moet ik een menu aan een artikel koppelen.
PS
Ik wil het topic sluiten, maar zie niet waar ik dat moet doen?
Doen de moderators dat of kijk ik niet goed?
Heb er ondertussen voor gekozen om de html standen via een iframe weer te geven. Dat werkt precies zoals ik het wil hebben.
Wrapper zou ook kunnen, maar ik wil in een artikel met 4 tabs (die ieder een apart artikel) weergeven werken.
Daarvoor moet ik een menu aan een artikel koppelen.
PS
Ik wil het topic sluiten, maar zie niet waar ik dat moet doen?
Doen de moderators dat of kijk ik niet goed?
- KingCobra
- Joomla!NL ontdekker
-
27 jul 2012 13:47
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Dat doen de moderators.
Dus bij deze sluit ik hem.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Je hebt goed gekeken hoor?Doen de moderators dat of kijk ik niet goed?
Dat doen de moderators.
Dus bij deze sluit ik hem.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.687 seconden