Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost H1 verwerken in de site

H1 verwerken in de site

19 jul 2012 14:03
Hallo,

ik kreeg als tip te gaan werken met de header 1 en 2, nu ben ik gaan zoeken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen maar wordt tot op heden niet veel wijzer. Ik vond een artikel dat de H1 standaard op het logo staat? Maar als ik een artikel schrijf zie ik daar ook "kop 1", "kop 2" enz staan, maar dat is het volgens mij niet.

Kortom waar vind ik de header, hoe pas ik m aan?

Groet Corné
www.menscontext.nl
  • 013medic
  • 013medic's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

H1 verwerken in de site

19 jul 2012 14:20 - 19 jul 2012 14:51
Je logo heeft al een H1 (personal.css regel 105):
Code:
h1#logo { font-family: 'Titillium Maps',Arial; font-weight: normal; margin-top: 0; padding: 0.9em 20px 20px 10px; text-transform: uppercase; }

Gebruik Firebug om dit te kunnen zien:
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.592 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie