Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Artikelen: categorie lijst. Hoe kan ik deze 2x aanmaken?
20 jul 2012 10:57
Hi,
Ik gebruik een artikel categorie lijst (voor nieuws) met een menu item.
Als ik dit voor dezelfde categorie op een andere plek wil doen (in dit geval voor het mobiel menu)met een andere alias dan werkt het allemaal prima. Probleem is echter dat de link van het artikel naar het eerste menu-item verdwenen is. Het gevolg hiervan is dat de modules die aan het eerste menu-item gekoppeld zijn ook verdwijnen.
Dus bij het aanmaken van een menu-item voor een 2e categorie-lijst, verdwijnt de artikel-link met die van het eerste menu-item.
Wat zie ik over het hoofd hier? Iemand een idee?
Thx
Ik gebruik een artikel categorie lijst (voor nieuws) met een menu item.
Als ik dit voor dezelfde categorie op een andere plek wil doen (in dit geval voor het mobiel menu)met een andere alias dan werkt het allemaal prima. Probleem is echter dat de link van het artikel naar het eerste menu-item verdwenen is. Het gevolg hiervan is dat de modules die aan het eerste menu-item gekoppeld zijn ook verdwijnen.
Dus bij het aanmaken van een menu-item voor een 2e categorie-lijst, verdwijnt de artikel-link met die van het eerste menu-item.
Wat zie ik over het hoofd hier? Iemand een idee?
Thx
- MasterH
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
21 jul 2012 09:44
Hallo MasterH,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zijn je modules dan wel gekoppeld aan je mobiel menu?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zijn je modules dan wel gekoppeld aan je mobiel menu?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 jul 2012 18:03
Hi bedankt
Dat is niet nodig voor het mobiel-menu (ik wil juist die modules niet koppelen voor mobiel)
Zodra je een menu-item voor hetzelfde 2x aanmaakt (ook al is het met een andere alias) valt de link met de het menu-item op de standaard webpage weg. Waardoor bij het tonen van een artikel op de standaard webpage de gekoppelde modules niet worden getoond.
Dat is niet nodig voor het mobiel-menu (ik wil juist die modules niet koppelen voor mobiel)
Zodra je een menu-item voor hetzelfde 2x aanmaakt (ook al is het met een andere alias) valt de link met de het menu-item op de standaard webpage weg. Waardoor bij het tonen van een artikel op de standaard webpage de gekoppelde modules niet worden getoond.
- MasterH
- Joomla!NL ontdekker
22 jul 2012 18:08
Even een gok, maar zou je niet een apart menu aan moeten maken dan voor je mobiel menu?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 jul 2012 23:11
Heb een geheel apart menu voor mobiel. Op de een of andere manier wordt er echter bij het aanmaken van een 2e categorie lijst (uiteraard met een verschillend alias) een link gelegd naar de 1e categorie lijst waardoor blijkbaar de koppeling met het menu-item wegvalt.
- MasterH
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.622 seconden