Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Error (geen artikelen meer)
31 jul 2012 21:09
Hallo ieder,
Ik heb iets verwijderd in mijn beheergedeelte waardoor artikelen nu niet meer worden weergegeven. In plaats van het artikel wordt nu een foutmelding weergegeven, namelijk:
Ik heb geen idee wat ik moet doen . Kan iemand mij helpen? Mijn website is www.buurtgroepcapellewest.nl
Ik heb iets verwijderd in mijn beheergedeelte waardoor artikelen nu niet meer worden weergegeven. In plaats van het artikel wordt nu een foutmelding weergegeven, namelijk:
Code:
Table 'buurt_buurt2.jos_contact_details' doesn't exist SQL=SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.checked_out, a.checked_out_time, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, CASE WHEN a.modified = 0 THEN a.created ELSE a.modified END as modified, a.modified_by, uam.name as modified_by_name,CASE WHEN a.publish_up = 0 THEN a.created ELSE a.publish_up END as publish_up, a.publish_down, a.attribs, a.metadata, a.metakey, a.metadesc, a.access, a.hits, a.xreference, a.featured, LENGTH(a.fulltext) AS readmore ,CASE WHEN badcats.id is not null THEN 0 ELSE a.state END AS state,c.title AS category_title, c.path AS category_route, c.access AS category_access, c.alias AS category_alias,CASE WHEN a.created_by_alias > ' ' THEN a.created_by_alias ELSE ua.name END AS author,ua.email AS author_email,contact.id as contactid,parent.title as parent_title, parent.id as parent_id, parent.path as parent_route, parent.alias as parent_alias,ROUND( v.rating_sum / v.rating_count ) AS rating, v.rating_count as rating_count,c.published, CASE WHEN badcats.id is null THEN c.published ELSE 0 END AS parents_published FROM jos_content AS a LEFT JOIN jos_categories AS c ON c.id = a.catid LEFT JOIN jos_users AS ua ON ua.id = a.created_by LEFT JOIN jos_users AS uam ON uam.id = a.modified_by LEFT JOIN jos_contact_details AS contact on contact.user_id = a.created_by LEFT JOIN jos_categories as parent ON parent.id = c.parent_id LEFT JOIN jos_content_rating AS v ON a.id = v.content_id LEFT OUTER JOIN (SELECT cat.id as id FROM jos_categories AS cat JOIN jos_categories AS parent ON cat.lft BETWEEN parent.lft AND parent.rgt WHERE parent.extension = 'com_content' AND parent.published != 1 GROUP BY cat.id ) AS badcats ON badcats.id = c.id INNER JOIN jos_content_frontpage AS fp ON fp.content_id = a.id WHERE a.access IN (1,1) AND CASE WHEN badcats.id is null THEN a.state ELSE 0 END = 1 AND (a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2012-07-31 19:07:21') AND (a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2012-07-31 19:07:21') AND a.catid IN (2) ORDER BY c.lft, fp.ordering, a.created DESC LIMIT 0, 6 Table 'buurt_buurt2.jos_contact_details' doesn't exist SQL=SELECT a.id, a.title, a.alias, a.title_alias, a.introtext, a.checked_out, a.checked_out_time, a.catid, a.created, a.created_by, a.created_by_alias, CASE WHEN a.modified = 0 THEN a.created ELSE a.modified END as modified, a.modified_by, uam.name as modified_by_name,CASE WHEN a.publish_up = 0 THEN a.created ELSE a.publish_up END as publish_up, a.publish_down, a.attribs, a.metadata, a.metakey, a.metadesc, a.access, a.hits, a.xreference, a.featured, LENGTH(a.fulltext) AS readmore ,CASE WHEN badcats.id is not null THEN 0 ELSE a.state END AS state,c.title AS category_title, c.path AS category_route, c.access AS category_access, c.alias AS category_alias,CASE WHEN a.created_by_alias > ' ' THEN a.created_by_alias ELSE ua.name END AS author,ua.email AS author_email,contact.id as contactid,parent.title as parent_title, parent.id as parent_id, parent.path as parent_route, parent.alias as parent_alias,ROUND( v.rating_sum / v.rating_count ) AS rating, v.rating_count as rating_count,c.published, CASE WHEN badcats.id is null THEN c.published ELSE 0 END AS parents_published FROM jos_content AS a LEFT JOIN jos_categories AS c ON c.id = a.catid LEFT JOIN jos_users AS ua ON ua.id = a.created_by LEFT JOIN jos_users AS uam ON uam.id = a.modified_by LEFT JOIN jos_contact_details AS contact on contact.user_id = a.created_by LEFT JOIN jos_categories as parent ON parent.id = c.parent_id LEFT JOIN jos_content_rating AS v ON a.id = v.content_id LEFT OUTER JOIN (SELECT cat.id as id FROM jos_categories AS cat JOIN jos_categories AS parent ON cat.lft BETWEEN parent.lft AND parent.rgt WHERE parent.extension = 'com_content' AND parent.published != 1 GROUP BY cat.id ) AS badcats ON badcats.id = c.id INNER JOIN jos_content_frontpage AS fp ON fp.content_id = a.id WHERE a.access IN (1,1) AND CASE WHEN badcats.id is null THEN a.state ELSE 0 END = 1 AND (a.publish_up = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_up <= '2012-07-31 19:07:21') AND (a.publish_down = '0000-00-00 00:00:00' OR a.publish_down >= '2012-07-31 19:07:21') AND a.catid IN (2) ORDER BY c.lft, fp.ordering, a.created DESC
Ik heb geen idee wat ik moet doen . Kan iemand mij helpen? Mijn website is www.buurtgroepcapellewest.nl
- BerryHagendijk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
31 jul 2012 21:23
Hoi Berry,
Het gaat om een Joomla 2.5 site en er zit nog een verwijzing in naar een Joomla 1.5 database.
Kijk maar naar de verwijzing: jos_categories
De prefix jos_ geeft aan dat het om een Joomla 1.5 verwijzing gaat.
Heb je nog een backup van voor de wijziging? Zet die terug, dat is het snelst.
Het gaat om een Joomla 2.5 site en er zit nog een verwijzing in naar een Joomla 1.5 database.
Kijk maar naar de verwijzing: jos_categories
De prefix jos_ geeft aan dat het om een Joomla 1.5 verwijzing gaat.
Heb je nog een backup van voor de wijziging? Zet die terug, dat is het snelst.
- Otto
- Bezoeker
31 jul 2012 21:24 - 31 jul 2012 21:26
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het makkelijkste in deze is een recente backup terug te zetten.
Ook zie ik dat je nog joomla 1.7 gebruikt?
Dus heel vlug updaten naar joomla 2.5.6 joomla 1.7 wordt niet meer ondersteund en is zeer onveilig.
EDIT: Otto was 1 minuut vlugger.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het makkelijkste in deze is een recente backup terug te zetten.
Ook zie ik dat je nog joomla 1.7 gebruikt?
Dus heel vlug updaten naar joomla 2.5.6 joomla 1.7 wordt niet meer ondersteund en is zeer onveilig.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
EDIT: Otto was 1 minuut vlugger.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
31 jul 2012 21:24 - 31 jul 2012 21:26
Welkom hier op het JoomlaNL-forum,
Weet je nog wat je in het beheergedeelte aan het doen was?
Dus wat zou je verwijderd kunnen hebben?
En is het terugzetten van een backup een optie?
Edit: Jelle stelde al hetzelfde voor. We reageerden tegelijk. Idd is upgrade naar 2.5.6, nadat dit is opgelost, wel noodzakelijk.
Weet je nog wat je in het beheergedeelte aan het doen was?
Dus wat zou je verwijderd kunnen hebben?
En is het terugzetten van een backup een optie?
Edit: Jelle stelde al hetzelfde voor. We reageerden tegelijk. Idd is upgrade naar 2.5.6, nadat dit is opgelost, wel noodzakelijk.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
31 jul 2012 21:29
Bedankt voor je reactie.
Het is pas gekomen nadat ik enkele dingen had verwijderd. Er kwamen namelijk steeds advertenties naar voren op de website, waar ik nooit om gevraagd had. Ik dacht dat dat misschien zou komen door 1 van de extensies. Ik ging daarom naar het beheergedeelte en bekeek welke ik dacht te kunnen verwijderen. Blijkbaar zat er dus iets heeeel belangrijks tussen. Daarna deed mijn site dus zoals nu. Ik weet niet hoe het dan kan dat die nog naar iets van 1.5 verwijst? Ik heb geen back-up aangezien ik niet de FTP-beheerder ben
Het is pas gekomen nadat ik enkele dingen had verwijderd. Er kwamen namelijk steeds advertenties naar voren op de website, waar ik nooit om gevraagd had. Ik dacht dat dat misschien zou komen door 1 van de extensies. Ik ging daarom naar het beheergedeelte en bekeek welke ik dacht te kunnen verwijderen. Blijkbaar zat er dus iets heeeel belangrijks tussen. Daarna deed mijn site dus zoals nu. Ik weet niet hoe het dan kan dat die nog naar iets van 1.5 verwijst? Ik heb geen back-up aangezien ik niet de FTP-beheerder ben
- BerryHagendijk
- Nieuw op Joomla!NL
31 jul 2012 21:32 - 31 jul 2012 21:40
Ik moet inderdaad updaten, maar ik beheer helaas de FTP niet. Ik heb enkele dingen verwijderd tussen de letter M en Z van het alfabet. Als ik het vergelijk met mijn andere site (
www.buurtgroepcapellewest.nl/speelweek
) zie ik dat het volgende ontbreekt:
Slim zoeken
Slim zoeken - Categorieën
Slim zoeken - Contactpersonen
Slim zoeken - Inhoud
Slim zoeken module
Slim zoeken - Newsfeeds
Slim zoeken - Weblinks
Systeem - Foutopsporing
Systeem - Highlight
Systeem - Taalcode
Kunnen jullie hier wat mee?
Moet ik misschien 'JOS'-bestanden installeren?
Ik krijg ook de melding "NoNumber! Elements plugin is niet geïnstalleerd. Tooltips kan niet functioneren."
Slim zoeken
Slim zoeken - Categorieën
Slim zoeken - Contactpersonen
Slim zoeken - Inhoud
Slim zoeken module
Slim zoeken - Newsfeeds
Slim zoeken - Weblinks
Systeem - Foutopsporing
Systeem - Highlight
Systeem - Taalcode
Kunnen jullie hier wat mee?
Moet ik misschien 'JOS'-bestanden installeren?
Ik krijg ook de melding "NoNumber! Elements plugin is niet geïnstalleerd. Tooltips kan niet functioneren."
- BerryHagendijk
- Nieuw op Joomla!NL
31 jul 2012 21:52
Je hebt delen van de core verwijdert. Misschien een brute oplossing....Maak een back-up (eventueel via het beheer paneel van je hoster) en doe een update via de backend. Er is een nieuwe core, dus je krijgt het volledige pakket. Grote kans dat het weer volledig werkt.
Als je de FTP rechten krijgt, dan kun je via FTP de core (ex map installation) van de gebruikte Joomla 1.7.x versie eroverheen zetten.
Dat ben je er hoogstwaarschijnlijk ook weer.
Tip: maak altijd een back-up voordat je een handeling doet waar je de gevolgen niet van kunt overzien.
Als je de FTP rechten krijgt, dan kun je via FTP de core (ex map installation) van de gebruikte Joomla 1.7.x versie eroverheen zetten.
Dat ben je er hoogstwaarschijnlijk ook weer.
Tip: maak altijd een back-up voordat je een handeling doet waar je de gevolgen niet van kunt overzien.
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden