Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Error #105

Error #105

18 aug 2012 14:42 - 18 aug 2012 14:47
Om een of andere reden kom ik niet meer in mijn artikel.
Ik krijg een #105 error.

Ik zie het artikel in mijn artikelen staan met ID 105 maar ik kan er dus niet in.
bijgaand de foutmelding.
Nog een aanvulling. Ik zag op mijn website onderaan de pagina staan "edit this page" Ik dacht dat dit te maken met een Facebook like button die ik had aangepast. Ik heb daar dus op geklikt en kwam terecht in mijn backend waar ik heel handig mijn artikel kon aanpassen.
Ik wil niet zo naar mijn artikel gaan en dacht dat de hele wereld nu in mijn backend kon. Dus heb ik alle modules uitgezet en de FB button weer op hoe ie was gezet, en de modules een voor een weer geactiveerd en toen was het edit linkje weg.
Daarna wilde ik dus verder gaan met wijziging van een artikel maar dan gewoon ingelogd en in mijn eigen backend Ik kreeg bijgaande foutmelding.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

Error #105

18 aug 2012 22:52
Waar haal je "Ik krijg een #105 error." vandaan.

Hetgeen er is gebeurd is dat er met een ander account als editor dat artikel heeft benaderd, maar niet op de correcte wijze de editor weer heeft verlaten. In dit geval zul je dat zelf zijn geweest zoals je hebt verteld.

Je moet in de backend gaan naar: Website - Onderhoud - Algemene Check-in en vervolgens daar waar een waarde van meer dan '0' staat onder 'Items om in te checken' een vinkje plaatsen en op de knop 'Inchecken' klikken.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

Error #105

19 aug 2012 10:09
Geweldig. Dat heeft gewerkt. Heel erg bedankt!
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.604 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie