Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inloggen vooraleer de website zichtbaar wordt
10 sep 2012 18:44
Hey,
Bestaat er een mogelijkheid om joomla! 2.5 zo in te stellen zodat voor men de website kan bekijken, men verplicht wordt om in te loggen?
Ik heb dit ooit gezien dat de site troebel werd gemaakt (zodat geen content zichtbaar/leesbaar is) en in het midden/midden een login vak staat. Eens ingelogd kon je alles bekijken.
Mvg,
Bestaat er een mogelijkheid om joomla! 2.5 zo in te stellen zodat voor men de website kan bekijken, men verplicht wordt om in te loggen?
Ik heb dit ooit gezien dat de site troebel werd gemaakt (zodat geen content zichtbaar/leesbaar is) en in het midden/midden een login vak staat. Eens ingelogd kon je alles bekijken.
Mvg,
- Active_Immun
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 sep 2012 19:27
Hoi,
Misschien een beetje kort door de bocht....je kunt alles op 'registered' zetten. Dan moet men eerst inloggen om iets te kunnen zien.
Misschien een beetje kort door de bocht....je kunt alles op 'registered' zetten. Dan moet men eerst inloggen om iets te kunnen zien.
- Otto
- Bezoeker
10 sep 2012 20:46
Zo heb ik het momenteel ook ingesteld met op de homepage de melding om eerst in te loggen.
Enkel blijven dan de logo's enz van de template zichtbaar en die wil ook dan troebel krijgen.
Ik had in het oudere gedeelte (joomla.org) een mogelijke oplossing gezien waarbij er een 2e template wordt geladen indien men niet is ingelogd. Enkel krijg ik deze php-code niet verwerkt in de nieuwere indeling.
link naar oude post: forum.joomla.org/viewtopic.php?t=1483
Enkel blijven dan de logo's enz van de template zichtbaar en die wil ook dan troebel krijgen.
Ik had in het oudere gedeelte (joomla.org) een mogelijke oplossing gezien waarbij er een 2e template wordt geladen indien men niet is ingelogd. Enkel krijg ik deze php-code niet verwerkt in de nieuwere indeling.
link naar oude post: forum.joomla.org/viewtopic.php?t=1483
- Active_Immun
- Nieuw op Joomla!NL
10 sep 2012 20:52
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Staat hier niets tussen wat je kan gebruiken?
Let op de versie en lees de documentatie / reviews.
Type: Non-Commercial deze zijn gratis.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Staat hier niets tussen wat je kan gebruiken?
Let op de versie en lees de documentatie / reviews.
Type: Non-Commercial deze zijn gratis.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
11 sep 2012 11:20
Of misschien
deze
?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 sep 2012 21:58 - 14 sep 2012 22:00
@Jelle,
In deze categorie heb ik niets gevonden dat echt aan mijn vraag kan voldoen buiten een betalende (front-end user access pro), de trial hiervan geprobeerd en die werkte wel.
@Astrid,
Dit zou perfect werken onder 1.5 (ook geprobeerd en deed wat ik wou), enkel de 2.5 ondersteuning is er spijtig genoeg niet
In dezelfde categorie gezien en daar de "httpauth" geprobeerd, spijtig genoeg deed deze ook niet 100% wat er staat. Inloggen wel, nadien is de hele site (front & back) niet meer leesbaar.
Indien iemand hier deze tool wel kan laten werken op de 2.5 versie, graag.
In deze categorie heb ik niets gevonden dat echt aan mijn vraag kan voldoen buiten een betalende (front-end user access pro), de trial hiervan geprobeerd en die werkte wel.
@Astrid,
Dit zou perfect werken onder 1.5 (ook geprobeerd en deed wat ik wou), enkel de 2.5 ondersteuning is er spijtig genoeg niet
In dezelfde categorie gezien en daar de "httpauth" geprobeerd, spijtig genoeg deed deze ook niet 100% wat er staat. Inloggen wel, nadien is de hele site (front & back) niet meer leesbaar.
Indien iemand hier deze tool wel kan laten werken op de 2.5 versie, graag.
- Active_Immun
- Nieuw op Joomla!NL
15 sep 2012 10:32Begrijp ik niet. Er is een 2.5 versie die perfect werkt.enkel de 2.5 ondersteuning is er spijtig genoeg niet
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
15 sep 2012 15:31
Sorry, heb de site nog eens doorgenomen na uw bericht.
Heb erover gelezen/gezien.
Had niet tot onder gescrolled na het lezen van de comentaar uit uw link en als de site dan nog opent met enkel 1.5 native heb ik niet verder gezien nadat ik enkel de download zag staan van de 1.5. Inderdaad, iets lager stond de 2.5 module.
Deze werkt inderdaad
Enig idee hoe ik die rechtstreeks naar de login krijg zonder de rst van de site te zien?
Heb erover gelezen/gezien.
Had niet tot onder gescrolled na het lezen van de comentaar uit uw link en als de site dan nog opent met enkel 1.5 native heb ik niet verder gezien nadat ik enkel de download zag staan van de 1.5. Inderdaad, iets lager stond de 2.5 module.
Deze werkt inderdaad
Enig idee hoe ik die rechtstreeks naar de login krijg zonder de rst van de site te zien?
- Active_Immun
- Nieuw op Joomla!NL
15 sep 2012 15:58
Vermoed niet dat je een loginmodule in dat ding kunt krijgen. Maar het zou wel mogelijk moeten zijn om door te linken naar een registratie/loginpagina. Aangezien je site toch alleen maar zichtbaar moet zijn voor geregistreerden neem ik aan dat de rest van je site op geregistreerd staat en dat mensen zonder in te loggen toch niets zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
15 sep 2012 17:08 - 15 sep 2012 17:09
Inderdaad, site is enkel beschikbaar nadat je bent ingelogd.
Alleen bij het doorsturen naar een login/registratie pagina zie je ook de achtergrond logo's/afbeeldingen. Het is nu niet zo'n drama dat die zichtbaar zijn, maar had het liever niet gezien (of ik stel iets verkeerd in).
Op een andere site waar ik aan heb meegewerkt heeft de compose module volgend login scherm.
www.kkstreven.be/components/com_expose/e...manager/manager.html
Zoiets zou dus ideaal zijn, geen achtergrond, enkel de mogelijkheid om in te loggen (wel via username en passwoord dan).
Alleen bij het doorsturen naar een login/registratie pagina zie je ook de achtergrond logo's/afbeeldingen. Het is nu niet zo'n drama dat die zichtbaar zijn, maar had het liever niet gezien (of ik stel iets verkeerd in).
Op een andere site waar ik aan heb meegewerkt heeft de compose module volgend login scherm.
www.kkstreven.be/components/com_expose/e...manager/manager.html
Zoiets zou dus ideaal zijn, geen achtergrond, enkel de mogelijkheid om in te loggen (wel via username en passwoord dan).
- Active_Immun
- Nieuw op Joomla!NL
15 sep 2012 17:15
Het kan volgens mij ook heel eenvoudig door de site "offline" te zetten. Pas na inloggen is de website te bezien.
- Peter
- Algemeen Moderator
15 sep 2012 17:25
Dus in het berichtvak een link naar één of andere login module die afzonderlijk kan geladen worden waarin bij juiste login gegevens de site wel wordt geladen.
Heeft u een voorstel van zo'n login module?
Heeft u een voorstel van zo'n login module?
- Active_Immun
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.808 seconden