Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Toegang afgesloten deel
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 15:44
Ik heb een vraag, waarop ik het antwoord eigenlijk wel weet, maar graag zekerheid wil.
Ik heb op de website www.parochieassen.nl de acceptatiemogelijkheid voor cookies geïnstalleerd. Nu krijg ik de melding van een parochiaan met toegang tot een afgesloten deel, dat hij niet kan inloggen. Hij heeft bij de cookie-vraag nee gezegd, om geen cookies op zijn computer te krijgen.
Maar dat kan toch niet de reden zijn dat hij niet meer kan inloggen?
Groeten,
Jan.
Ik heb op de website www.parochieassen.nl de acceptatiemogelijkheid voor cookies geïnstalleerd. Nu krijg ik de melding van een parochiaan met toegang tot een afgesloten deel, dat hij niet kan inloggen. Hij heeft bij de cookie-vraag nee gezegd, om geen cookies op zijn computer te krijgen.
Maar dat kan toch niet de reden zijn dat hij niet meer kan inloggen?
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 16:11
Dat is dus wel de reden, even kort door de bocht zeggende cookies verzorgen de inlog procedure.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 16:28Jelle.D schreef : Dat is dus wel de reden, even kort door de bocht zeggende cookies verzorgen de inlog procedure.
Jelle bedankt voor het snelle antwoord. Is er ook een manier om het probleem voor deze bezoeken op te lossen? Ik heb de long-term cookies ingeschakeld op 30 dagen.
- wesselsjan
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 16:34
Ik zou gaan voor een deugdelijke cookie extensie met de mogelijkheid om je keuze te herzien. Ik weet niet wat je nu gebruikt, maar zelfs als ik cookies accepteer, dan worden er nog geen cookies opgeslagen voor zover ik kan zien. En dat is wel heel vreemd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 16:47Astrid schreef : Ik zou gaan voor een deugdelijke cookie extensie met de mogelijkheid om je keuze te herzien. Ik weet niet wat je nu gebruikt, maar zelfs als ik cookies accepteer, dan worden er nog geen cookies opgeslagen voor zover ik kan zien. En dat is wel heel vreemd.
Ik gebruik deze plugin . Heb je een betere suggestie? Voorlopig schakel is de plugin maar even uit.
- wesselsjan
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 18:03
Kan aan je instellingen liggen. Ik constateerde alleen iets heel vreemds. Dus vandaar mijn twijfel over de extensie. Ik ken alleen Cookie Confirm die wij zelf gebruiken, maar die is niet gratis (maar wel heel goed).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Toegang afgesloten deel
11 sep 2012 18:51
Ik dank ieder voor de reactie. Wat mij betreft mag deze topic worden gesloten.
- wesselsjan
Tijd voor maken pagina: 0.775 seconden