Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Adm. inlogscherm komt niet verder het controlpanel komt niet
14 sep 2012 10:01
Als ik inlog via op administratie inlog scherm blijft het scherm hangen na inloggen en gaat niet verder naar het admin controlpanel.
Als ik een fout ww gebruik, krijg ik wel een foutmelding. Ik heb meerdere pc's gebruikt maar bij allen hetzelfde probleem. Ook heb ik de administrator map opnieuw geupload helpt ook niet. Website werkt verder wel
Als ik een fout ww gebruik, krijg ik wel een foutmelding. Ik heb meerdere pc's gebruikt maar bij allen hetzelfde probleem. Ook heb ik de administrator map opnieuw geupload helpt ook niet. Website werkt verder wel
- opakeesje
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
14 sep 2012 12:33
Werkte het voorheen wel? Ik heb ervaring met het feit dat je soms met of zonder www in de url wel of niet in het adminpanel komt. Vaak lag dat aan een verkeerde instelling. Probeer het eens?
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
14 sep 2012 12:52Probeer ook eens of het helpt als je een compleet installatiepakket (zonder de map installation) overzet.administrator map opnieuw geupload
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 sep 2012 15:06 - 14 sep 2012 15:11
Helaas inloggen met
www.enz.nl
of enz.nl is geen oplossing
Ook had ik alle install mappen opnieuw er op gezet maar nog niet de files zoals htacces.text enz.Wel zie ik een vreemd bestand .gitignore maar als ik dat rename maakt het niets uit.
Ook had ik alle install mappen opnieuw er op gezet maar nog niet de files zoals htacces.text enz.Wel zie ik een vreemd bestand .gitignore maar als ik dat rename maakt het niets uit.
- opakeesje
30 okt 2012 17:09
Probleem is opgelost nadat ik de sql file heb teruggezet
- opakeesje
30 okt 2012 17:29
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.938 seconden