Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Lees meer knop administrator gedeelte werkt niet

17 sep 2012 11:01
Ik heb diverse joomla websites op diverse servers draaien, deze ochtend merkte ik opeens op dat ik via de knop onder de tekst editor geen lees meer kan ingeven. Afgelopen vrijdag werkte dit nog wel gewoon en de afgelopen dagen zijn geen aanpassingen aan de websites geweest.

Als ik op de knop lees meer klik ga ik terug naar het controlepaneel van het administratie gedeelte.
Is niet verwonderlijk aangezien de link achter de lees meer knop www.website.nl/administrator/# is

Gebeurt bij iedere 2.5 joomla website draaiend op 3 verschillende servers. Versies van joomla variëren van 2.5.4. tot 2.5.7.

Handmatig in de code de lees meer code invoeren werkt overigens wel gewoon.

Iemand enig idee, de plugin staat gewoon aan.
  • goofyboy
  • goofyboy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

17 sep 2012 11:27
Hallo goofyboy,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Is niet verwonderlijk aangezien de link achter de lees meer knop www.website.nl/administrator/# is

Dat is normaal en niet verwonderlijk dus.
Staat bij algemene instellingen tekstfilters het tekstfilter van de super user op "Geen filter"?

Versies van joomla variëren van 2.5.4. tot 2.5.7.

Zou wel meteen alles updaten naar 2.5.7 i.v.m. veiligheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

17 sep 2012 12:56

Dat is normaal en niet verwonderlijk dus
Staat bij algemene instellingen tekstfilters het tekstfilter van de super user op "Geen filter"?

Het tekstfilter van de super user staat op geen filter. Zoals ik al eerder schreef. Vrijdag heb ik nog de lees meer knop gebruikt en vandaag werkt deze niet meer. In de tussentijd zijn er geen aanpassingen aan website en/of server geweest.

Zou wel meteen alles updaten naar 2.5.7 i.v.m. veiligheid.

Updaten ben ik druk mee bezig. heb enkele tientallen websites dus dit kost even de nodige tijd
  • goofyboy
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

17 sep 2012 13:37

Het tekstfilter van de super user staat op geen filter. Zoals ik al eerder schreef. Vrijdag heb ik nog de lees meer knop gebruikt en vandaag werkt deze niet meer. In de tussentijd zijn er geen aanpassingen aan website en/of server geweest.

Hallo,

Als ik dit dan zo lees dan zou ik even de host contacten of die wat veranderd heeft, of je hebt bezoek gehad van het één of ander die het heeft veranderd.
Deze dingen gebeuren meestal niet spontaan!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

17 sep 2012 13:44

Als ik dit dan zo lees dan zou ik even de host contacten of die wat veranderd heeft, of je hebt bezoek gehad van het één of ander die het heeft veranderd.
Deze dingen gebeuren meestal niet spontaan!

Op 2 servers zijn zeker weten geen aanpassingen geweest. Gaat op een VPS die ik zelf beheer en een eigen webserver in eigen beheer. De VPS en server hebben geen aanpassingen gehad na mijn laatste keer inloggen in joomla toen het knopje lees meer nog werkte.

Enkel op de reseller hosting die ik afneem zouden aanpassingen geweest kunnen zijn.

Dat deze dingen niet spontaan gebeuren lijkt mij ook niet (zou de eerste keer zijn) maar de grote vraag blijft hoe valt dit op te lossen.
  • goofyboy
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.651 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie