Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
I wrapper menu item probleem. Firefox en IE reageren verschi
27 sep 2012 16:28
Allen een hel goed middag,
Ik heb zelf een site gemaakt voor het elftal van mijn zoon: www.voc-f13.nl/
Ik haal het programma, de uitslagen en de stand via I-wrapper menu-items van de site van de club (zie de menu-items programma, uitslagen en stand).
In IE gaat dat goed, maar in firefox gaat het wel goed met programma, maar niet met uitslagen en stand. op de een of andere manier laat het frame dan www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/ zien i.p.v. www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-ranking-stand (of www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-score-uitslagen ).
Heeft iemand enig idee waarom dat is? Ik snap er niets van (maar dat zegt niet zo veel;-)).
Een andere vraag, maar misschien moet ik daar een andere thread voor maken is of het mogelijk is om boven het I-frame nog een stuk tekst te plaatsen. Bij DotNetNuke kon je een I-frame module plaatsen op elke willekeurige pagina, maar bij Joomla is er een menu-item I-wrapper en ik zie geen mogelijkheid daar nog tekst aan toe te voegen.
Ik hoop, dat iemand hier antwoorden op weet.
Bij voorbaat dank.
Ik heb zelf een site gemaakt voor het elftal van mijn zoon: www.voc-f13.nl/
Ik haal het programma, de uitslagen en de stand via I-wrapper menu-items van de site van de club (zie de menu-items programma, uitslagen en stand).
In IE gaat dat goed, maar in firefox gaat het wel goed met programma, maar niet met uitslagen en stand. op de een of andere manier laat het frame dan www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/ zien i.p.v. www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-ranking-stand (of www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-score-uitslagen ).
Heeft iemand enig idee waarom dat is? Ik snap er niets van (maar dat zegt niet zo veel;-)).
Een andere vraag, maar misschien moet ik daar een andere thread voor maken is of het mogelijk is om boven het I-frame nog een stuk tekst te plaatsen. Bij DotNetNuke kon je een I-frame module plaatsen op elke willekeurige pagina, maar bij Joomla is er een menu-item I-wrapper en ik zie geen mogelijkheid daar nog tekst aan toe te voegen.
Ik hoop, dat iemand hier antwoorden op weet.
Bij voorbaat dank.
- langedarm
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
29 sep 2012 12:46
Is dit probleem soms al opgelost, want ik zie in Firefox en IE hetzelfde!
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
29 sep 2012 22:53
Nee. bij tabblad "programma"verschijnt ook echt het programma, maar bij tabbladen "uitslagen" en "standen" verschijnt bij mij in firefox de pagina :
www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/
,waar:
www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-score-uitslagen
, resp.
www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-ranking-stand
zou moeten verschijnen. Bij IE opent i-wrapper wel gewoon de juiste url.
groet
Langedarm
groet
Langedarm
- langedarm
- Nieuw op Joomla!NL
30 sep 2012 12:59
Zou je in een printscreen eens kunnen aangeven wat er in FF misgaat, want ik zie in IE en FF identieke pagina's en kan dus niet goed achterhalen wat er in FF ontbreekt.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
01 okt 2012 11:42 - 01 okt 2012 11:44
Zeker. Zie bijgaande printscreens.
programma.png is wat ik te zien krijg in FF bij menu-item "programma". uitslagen.png is wat ik te zien krijg bij menu-item "uitslagen" in FF. uitslagen_goed.png is wat ik zou moeten zien bij menu-item "uitslagen. op de een of andere manier springt de i-wrapper terug van: www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-score-uitslagen naar: www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team , want ik zie de uitslagen wel heel even flitsen en dan gaat het dus terug naar de bovenliggende pagina.
programma.png is wat ik te zien krijg in FF bij menu-item "programma". uitslagen.png is wat ik te zien krijg bij menu-item "uitslagen" in FF. uitslagen_goed.png is wat ik zou moeten zien bij menu-item "uitslagen. op de een of andere manier springt de i-wrapper terug van: www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-score-uitslagen naar: www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team , want ik zie de uitslagen wel heel even flitsen en dan gaat het dus terug naar de bovenliggende pagina.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- langedarm
- Nieuw op Joomla!NL
01 okt 2012 12:17 - 01 okt 2012 12:19
Het probleem ligt bij de site waar je de data vandaan haalt, kijk maar eens naar
www.v-o-c.nl/voetbal/jeugd/teams/f13/#team-score-uitslagen
met IE en FF dan zie je 2 verschillende pagina's.
Wanneer je in FF met Firebug lijkt dan zie je dat de div met id=team-score-uitslagen niet zichtbaar is.
Dezelfde url geeft in FF Laatste Nieuws en in IE Uitslagen Ik heb zoiets eerlijk gezegd nog nooit eerder meegemaakt.
Zo lang het probleem op die andere site niet is opgelost, krijg je het nooit goed op jouw website, helaas.
Wanneer je in FF met Firebug lijkt dan zie je dat de div met id=team-score-uitslagen niet zichtbaar is.
Dezelfde url geeft in FF Laatste Nieuws en in IE Uitslagen Ik heb zoiets eerlijk gezegd nog nooit eerder meegemaakt.
Zo lang het probleem op die andere site niet is opgelost, krijg je het nooit goed op jouw website, helaas.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
01 okt 2012 12:39 - 01 okt 2012 12:40
Heb gevonden waar het aanligt
De website v-o-c.nl heeft op de door jouw aangegeven pagina's een linkermenu dat de content die aan het menu-item is gekoppeld oproept dmv een jQuery script.
De vraag is nu even met welke ID je de content aanroept in de iframe, want daar lijkt iets mis te gaan.
De website v-o-c.nl heeft op de door jouw aangegeven pagina's een linkermenu dat de content die aan het menu-item is gekoppeld oproept dmv een jQuery script.
De vraag is nu even met welke ID je de content aanroept in de iframe, want daar lijkt iets mis te gaan.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
01 okt 2012 18:55
Hoi Langedarm,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
www.joomlacontenteditor.net/downloads/plugins
Hiermee kun je dan dus eenvoudig een Iframe in je artikel plaatsen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Normaal gesproken, zou je het beste voor iedere vraag een apart topic kunnen aanmaken, dit houdt het voor iedereen overzichtelijk. Ik weet niet of je als editor voor je artikelen al gebruik maakt van JCE? Als je dit doet, kun je voor deze editor een Iframe plugin downloaden:Een andere vraag, maar misschien moet ik daar een andere thread voor maken is of het mogelijk is om boven het I-frame nog een stuk tekst te plaatsen. Bij DotNetNuke kon je een I-frame module plaatsen op elke willekeurige pagina, maar bij Joomla is er een menu-item I-wrapper en ik zie geen mogelijkheid daar nog tekst aan toe te voegen.
www.joomlacontenteditor.net/downloads/plugins
Hiermee kun je dan dus eenvoudig een Iframe in je artikel plaatsen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden