Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Affiliates / advertententies
Affiliates / advertententies
15 okt 2012 10:32
Hallo,
Ik wil graag via mijn site advertenties tonen van derden. Ik heb me daarvoor bij een affiliate-netwerk aangemeld.
Na goedkeuring bij dit netwerk krijg je toegang tot de HTML-codes die bij de advertenties horen.
Nu is mijn vraag waar plaats je deze code? Je hebt bij advertenties nl. alleen maar de mogelijkheid om een image te plaatsen en een URL.
Ik hoop mijn bovenstaande vraag een antwoordt te krijgen, zodat ik in ieder geval een beetje verder kan prutsen.
Alvast bedankt voor de evt. reactie(s)
Met vriendelijke groet,
Fred
** Ik gebruik Joomla 2.5.7
Ik wil graag via mijn site advertenties tonen van derden. Ik heb me daarvoor bij een affiliate-netwerk aangemeld.
Na goedkeuring bij dit netwerk krijg je toegang tot de HTML-codes die bij de advertenties horen.
Nu is mijn vraag waar plaats je deze code? Je hebt bij advertenties nl. alleen maar de mogelijkheid om een image te plaatsen en een URL.
Ik hoop mijn bovenstaande vraag een antwoordt te krijgen, zodat ik in ieder geval een beetje verder kan prutsen.
Alvast bedankt voor de evt. reactie(s)
Met vriendelijke groet,
Fred
** Ik gebruik Joomla 2.5.7
- fnuus
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 okt 2012 10:44
Ga naar extensie beheer. Klik hier op nieuw en kies dan voor aangepaste HTML.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
15 okt 2012 10:52
Hallo,
Dank je wel voor de snelle reactie, ik had echter mijn forumbericht al aangepast aangezien ik het al had gevonden.
Mijn vraag is nog wel: hoe krijg ik het voor elkaar dat 2 of 3 advertenties elkaar opvolgen in dezelfde categorie en niet onder elkaar komen te staan.
Met vriendelijke groet,
Fred
Zie anders voorbeeld op www.hanons.eu
Dank je wel voor de snelle reactie, ik had echter mijn forumbericht al aangepast aangezien ik het al had gevonden.
Mijn vraag is nog wel: hoe krijg ik het voor elkaar dat 2 of 3 advertenties elkaar opvolgen in dezelfde categorie en niet onder elkaar komen te staan.
Met vriendelijke groet,
Fred
Zie anders voorbeeld op www.hanons.eu
- fnuus
- Bekend met Joomla!NL
15 okt 2012 11:02
Misschien kun je iets met het component advertenties, de standaard component van Joomla.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
15 okt 2012 11:05
Stel bij de advertentiemodule, bij de parameter 'willekeurig', 'Sticky, willekeurig' in.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 okt 2012 11:09
Goedemorgen,
Dit heb ik gedaan, en zelfs "cachen" uitgezet ( je moet toch wat proberen ) maar ze blijven gewoon onder elkaar staan.
Ik had een kopie gemaakt van de advertentie-module en daar een eigen naam aangegeven zodat je het altijd terug kunt vinden.
Met vriendelijke groet,
Fred
Dit heb ik gedaan, en zelfs "cachen" uitgezet ( je moet toch wat proberen ) maar ze blijven gewoon onder elkaar staan.
Ik had een kopie gemaakt van de advertentie-module en daar een eigen naam aangegeven zodat je het altijd terug kunt vinden.
Met vriendelijke groet,
Fred
- fnuus
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.779 seconden