Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Rechten
Rechten
26 okt 2012 12:14
Hallo Allemaal,
Ik zit met een probleem en misschien dat iemand mij kan zeggen of het mogelijk is of niet.
om rechten voor een groep intestellen klik je het component aan en dan opties en daar kan je de rechten instellen voor een bepaalde gebruikers groep.
Op onze site staan verschillende componenten geinstalleerd welke niet zo zijn in te stellen met de rechten.
Is er een andere manier om deze componenten dusdanig in te stellen voor bepaalde gebruikers groepen zodat ik geen hoger level hoef uit te geven.
GR Naj
Ik zit met een probleem en misschien dat iemand mij kan zeggen of het mogelijk is of niet.
om rechten voor een groep intestellen klik je het component aan en dan opties en daar kan je de rechten instellen voor een bepaalde gebruikers groep.
Op onze site staan verschillende componenten geinstalleerd welke niet zo zijn in te stellen met de rechten.
Is er een andere manier om deze componenten dusdanig in te stellen voor bepaalde gebruikers groepen zodat ik geen hoger level hoef uit te geven.
GR Naj
- Naj Kwin
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Rechten
27 okt 2012 10:17
Ik vermoed van niet. Ik weet dat bijvoorbeeld virtuemart die optie ook niet heeft. Kijk wel of je echt de allerlaatste versie van al je extensies hebt, kan zijn dat het bij sommige extensies er inmiddels wel in zit. En anders misschien even contact met de makers opnemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Rechten
27 okt 2012 10:55 - 27 okt 2012 10:58
Hallo Astrid,
Ik heb ACL Manager aangeschaft met dit component hier zit een diagnostische tool bij met deze tool kan je fouten in de assets tabel repareren.
Heb dat gedaan en kan nu via ACL Manager de rechten instellen ook voor de programma's waar het niet bij lukte.
zeker de moeite waard van aanschafefn.
Mag dicht probleem opgelost
Hier de website van ACL Manager
GR Naj
Ik heb ACL Manager aangeschaft met dit component hier zit een diagnostische tool bij met deze tool kan je fouten in de assets tabel repareren.
Heb dat gedaan en kan nu via ACL Manager de rechten instellen ook voor de programma's waar het niet bij lukte.
zeker de moeite waard van aanschafefn.
Mag dicht probleem opgelost
Hier de website van ACL Manager
GR Naj
- Naj Kwin
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden