Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Bij fout inloggen niet naar Fruit-Shop
30 okt 2012 10:23
Ik heb een website gebouwd met Joomla 2.5.7 en de voorbeelddata mee geïnstalleerd. Dat helpt vaak goed bij het vinden van mogelijkheden.
Het inlogformulier gebruik ik om leden van de vereniging naar een besloten deel van de site te leiden (geregistreerd).
Nu is mijn probleem, dat bij het maken van een fout bij het intypen van het wachtwoord, je op een pagina van de Fruit-Shop uit de voorbeelddata terecht komt. Bij een fout wordt je automatisch doorgeleid naar www.mijndomein.nl/index.php/inloggen-fruitwinkel .
Waar kan ik dat aanpassen? Ik wil wel een mededeling dat het wachtwoord fout is, maar ik wil in mijn eigen template blijven.
Het inlogformulier gebruik ik om leden van de vereniging naar een besloten deel van de site te leiden (geregistreerd).
Nu is mijn probleem, dat bij het maken van een fout bij het intypen van het wachtwoord, je op een pagina van de Fruit-Shop uit de voorbeelddata terecht komt. Bij een fout wordt je automatisch doorgeleid naar www.mijndomein.nl/index.php/inloggen-fruitwinkel .
Waar kan ik dat aanpassen? Ik wil wel een mededeling dat het wachtwoord fout is, maar ik wil in mijn eigen template blijven.
- zilvervlieg
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 nov 2012 12:24
Is er echt niemand die me hierbij kan helpen????
- zilvervlieg
- Nieuw op Joomla!NL
05 nov 2012 12:29
Als je antwoord wilt is het vaak handiger om een echte link naar je website te geven. Maar ik vermoed dat je eigen template niet is toegewezen aan alle pagina's.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 nov 2012 12:31
Oke.
Ik weet niet waar ik dat dan anders moet doen.
Kijk even bij www.solonat.nl en probeer in te loggen met foute gegevens
Ik weet niet waar ik dat dan anders moet doen.
Kijk even bij www.solonat.nl en probeer in te loggen met foute gegevens
- zilvervlieg
- Nieuw op Joomla!NL
05 nov 2012 13:02
Astrid, je hebt me op het goede spoor gezet met de woorden "toegewezen" en "template". Ik heb de met voorbeelddata ingevoerde toewijzingen bij de templates verwijderd. Bedankt.
Discussie wat mij betreft gesloten
Discussie wat mij betreft gesloten
- zilvervlieg
- Nieuw op Joomla!NL
05 nov 2012 13:04
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden