Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Plaatjes en tekstopmaak slaan niet op
30 okt 2012 21:46
Sught. Ik word er weer eens debiel van Heb ooit hetzelfde probleem opgelost maar ik weet het echt niet meer..
Heb een nieuwe installatie gedaan van Joomla. Daarna een gekochte template geinstalleerd en daarna een SQL dump erop gegooid.
als ik nu een tekst aanpas, dan verdwijnt de opmaak en de plaatjes verdwijnen.
Wat heb ik gedaan:
- database fix
- in het plugin beheer in de tekst editor gekeken, niks bijzonders gezien.
Help! haha
Heb een nieuwe installatie gedaan van Joomla. Daarna een gekochte template geinstalleerd en daarna een SQL dump erop gegooid.
als ik nu een tekst aanpas, dan verdwijnt de opmaak en de plaatjes verdwijnen.
Wat heb ik gedaan:
- database fix
- in het plugin beheer in de tekst editor gekeken, niks bijzonders gezien.
Help! haha
- ThaSySman
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
30 okt 2012 22:12
Inmiddels ook de JCE editor geïnstalleerd. helaas ook zonder het gewenste resultaat...
Het was toen volgens mij iets uitzetten in het plug-in beheer maar ik weet niet meer wat..
Het was toen volgens mij iets uitzetten in het plug-in beheer maar ik weet niet meer wat..
- ThaSySman
- Bekend met Joomla!NL
-
30 okt 2012 22:22 - 30 okt 2012 22:50
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- ThaSySman
- Bekend met Joomla!NL
-
31 okt 2012 08:23 - 31 okt 2012 08:43Is je template geschikt voor 2.5? Wat voor SQL dump? Werkt het wel met een standaard template?Daarna een gekochte template geinstalleerd en daarna een SQL dump erop gegooid.
Hoe staan de instellingen bij Tekstfilter van de betreffende gebruiker?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 okt 2012 10:21 - 31 okt 2012 10:24
Hoi Astrid,
De template is geschikt voor 2.5. Met een kale installatie werkt het wel goed. Maar als ik de template installeer en de dump.sql (voor de democontent en de standaard site vulling) aanzet, dan gaat het mis...
Bedankt alvast.
Welk tekstfilter bedoel je? Ik heb voor de superadmin geen restricties staan bij Artikel beheer -> opties.
De template is geschikt voor 2.5. Met een kale installatie werkt het wel goed. Maar als ik de template installeer en de dump.sql (voor de democontent en de standaard site vulling) aanzet, dan gaat het mis...
Bedankt alvast.
Welk tekstfilter bedoel je? Ik heb voor de superadmin geen restricties staan bij Artikel beheer -> opties.
- ThaSySman
- Bekend met Joomla!NL
-
31 okt 2012 11:25
Tekstfilter: tabje bij Algemene Instellingen.
Maar vermoed dat het door de demo content komt. Wat gebeurt er als je alleen de template installeert, als standaard zet en dan een artikel aanmaakt?
Maar vermoed dat het door de demo content komt. Wat gebeurt er als je alleen de template installeert, als standaard zet en dan een artikel aanmaakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.752 seconden