Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Artikelbeheer opties niet aan te passen in een artikel
01 nov 2012 21:55
Ik heb binnen mijn oude site (J1.5) bepaalde pagina's (categorieën) waarbinnen de artikelen met een gelinkte titel staan en pagina's waar geen artikel titel staan. Dit was te regelen via de standaard artikelbeheer opties, die in een artikel overschreven werden. Nu ben ik bezig met de voorbereiding om de site van J1.5 naar J2.5.7 te upgraden (met Jupgrade). Alles gaat goed (althans zover ik dat nu getest hebt), maar ik krijg de waardes van de standaard artikelbeheer opties niet overschreven, dus alle artikelen een gelinkte titel, of geen enkele...
Ik gebruik nu het standaard Beez20 sjabloon. Is er een php/ css bestand wat ik moet hacken, of zo?
(PS ik weet niet of het bericht wel in de juiste categorie staat)
Ik gebruik nu het standaard Beez20 sjabloon. Is er een php/ css bestand wat ik moet hacken, of zo?
(PS ik weet niet of het bericht wel in de juiste categorie staat)
- Rob.
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 nov 2012 23:02
Hoi Rob.,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De standaard instellingen van artikelbeheer kan je toch overrulen in het menu-item in de instellingen?
Of snap ik je vraag niet?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De standaard instellingen van artikelbeheer kan je toch overrulen in het menu-item in de instellingen?
Of snap ik je vraag niet?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
05 nov 2012 09:50
Beste Anne,
Dat is juist het probleem, wat ik ook instel bij de instellingen van het betreffende artikel, de instellingen die als standaard gelden voor alle artikeleen blijven staan. Het lijkt of die individuele instellingen gewoon genegeerd worden. Dus zou ik graag weten waar ergens deze instellingen gemaakt/bewaard worden.
Dat is juist het probleem, wat ik ook instel bij de instellingen van het betreffende artikel, de instellingen die als standaard gelden voor alle artikeleen blijven staan. Het lijkt of die individuele instellingen gewoon genegeerd worden. Dus zou ik graag weten waar ergens deze instellingen gemaakt/bewaard worden.
- Rob.
- Nieuw op Joomla!NL
05 nov 2012 11:14
Zoals Anne al aangeeft:
in het menu-item in de instellingen
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 nov 2012 20:40
Sorry,
LEZEN is inderdaad heel moeilijk, en inderdaad naast de algemen artikel instellingen zijn er ook instellingen tbv de menu's en juist daar kun je (ook) artikel instellingen doen, en juist deze overrulen de eerdere instellingen.
Toch bedankt voor de reacties (maar voor de niet zo doorwinterde joomla gebruikers is het niet altijd even makkelijk te vinden) net als mijn volgende probleempje (zie volgende post van mij)
LEZEN is inderdaad heel moeilijk, en inderdaad naast de algemen artikel instellingen zijn er ook instellingen tbv de menu's en juist daar kun je (ook) artikel instellingen doen, en juist deze overrulen de eerdere instellingen.
Toch bedankt voor de reacties (maar voor de niet zo doorwinterde joomla gebruikers is het niet altijd even makkelijk te vinden) net als mijn volgende probleempje (zie volgende post van mij)
- Rob.
- Nieuw op Joomla!NL
06 nov 2012 20:44
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden