Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Vreemde melding
Vreemde melding
03 nov 2012 01:04 - 03 nov 2012 01:09
Hallo,
Ik heb een nieuwe website van mezelf in de lucht gebracht, maar als ik hem open krijg ik een melding dat hij toegang wil hebben tot het klembord. Dit gebeurt alleen maar in explorer, Firefox en Chrome doen dat niet.
Nu weet ik ik waar ik het probleem moet zoeken.
Is er misschien iemand die dit zelfde probleem ook heeft (gehad) ?
Met vriendelijke groet,
Fred
adres van website om te proberen met Explorer (voorbeeld): HANONS
Nu lees ik net op dit Forum dat het een instelling is in explorer, en een kleine aanpassing vereist in Explorer. Maar dan moet iedereen die explorer heeft, en mijn site wil bekijken eerst z'n instellingen aanpassen ? Ik heb zo'n idee dat dit ook anders kan.
Ik heb een nieuwe website van mezelf in de lucht gebracht, maar als ik hem open krijg ik een melding dat hij toegang wil hebben tot het klembord. Dit gebeurt alleen maar in explorer, Firefox en Chrome doen dat niet.
Nu weet ik ik waar ik het probleem moet zoeken.
Is er misschien iemand die dit zelfde probleem ook heeft (gehad) ?
Met vriendelijke groet,
Fred
adres van website om te proberen met Explorer (voorbeeld): HANONS
Nu lees ik net op dit Forum dat het een instelling is in explorer, en een kleine aanpassing vereist in Explorer. Maar dan moet iedereen die explorer heeft, en mijn site wil bekijken eerst z'n instellingen aanpassen ? Ik heb zo'n idee dat dit ook anders kan.
- fnuus
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Vreemde melding
03 nov 2012 08:37 - 03 nov 2012 08:38
Hoi Fred,
het zou te maken kunnen hebben met je rechtermuisknop blokkade. Probeer eens om java uit te zetten in IE?
Kijk anders een op de volgende link, hier staat het zelfde probleem omschreven maar dan met een andere template.
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=117391&p=581300
Mark
het zou te maken kunnen hebben met je rechtermuisknop blokkade. Probeer eens om java uit te zetten in IE?
Kijk anders een op de volgende link, hier staat het zelfde probleem omschreven maar dan met een andere template.
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=117391&p=581300
Mark
- mark24
- Bekend met Joomla!NL
Vreemde melding
03 nov 2012 10:04
Hallo Mark,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik ben er al achter. Het Anticopy plugin kent een 4-tal instellingen en er zijn maar 2 instellingen die op "allow" moeten staan. Dat is Print Screen ( neemt de meldingen voor kopiëren van Klembord weg ) en Framing ( zorgt ervoor dat pop-ups bijv. in Hikashop correct worden weergeven.
Met vriendelijke groet,
Fred
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik ben er al achter. Het Anticopy plugin kent een 4-tal instellingen en er zijn maar 2 instellingen die op "allow" moeten staan. Dat is Print Screen ( neemt de meldingen voor kopiëren van Klembord weg ) en Framing ( zorgt ervoor dat pop-ups bijv. in Hikashop correct worden weergeven.
Met vriendelijke groet,
Fred
- fnuus
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Vreemde melding
03 nov 2012 10:13
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.660 seconden