Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Artikelen niet correct aan te maken
09 nov 2012 13:07
Goedemorgen allen
Ik heb de stap genomen om afscheid te nemen van one.com. De site was telkens onbereikbaar en Joomla werd niet goed ondersteund.
Ik heb mijn pakket over laten zetten naar een server die ook Joomla ondersteunt.
Nu heb ik ineens een raar probleem die ik niet weet op te lossen. Mijn kennis is laag en vraag daarom graag (maar met een beetje schaamte) om jullie hulp
Als ik een nieuw artikel aan maak, dan typ ik bij artikel-tekst een kop tekst, deze krijgt dan HEADING 1 op mijn website. Vervolgens typ ik de advertentie tekst en upload een afbeelding. Als ik daarna op -opslaan- druk, dan is de opmaak van het artikel automatisch gewijzigd. De Koptekst is in 1 regel met de advertentietekst geplaatst, en heeft niet meer de HEADING 1 of hyperlink. Ook de afbeelding is verdwenen
Ik heb een voorbeeld artikel aangemaakt op leukensnel.nl/bloemen-en-planten.html
Joomla versie 2.5.8
www.leukensnel.nl
Heeft er iemand een idee?
vr gr Edwin
Ik heb de stap genomen om afscheid te nemen van one.com. De site was telkens onbereikbaar en Joomla werd niet goed ondersteund.
Ik heb mijn pakket over laten zetten naar een server die ook Joomla ondersteunt.
Nu heb ik ineens een raar probleem die ik niet weet op te lossen. Mijn kennis is laag en vraag daarom graag (maar met een beetje schaamte) om jullie hulp
Als ik een nieuw artikel aan maak, dan typ ik bij artikel-tekst een kop tekst, deze krijgt dan HEADING 1 op mijn website. Vervolgens typ ik de advertentie tekst en upload een afbeelding. Als ik daarna op -opslaan- druk, dan is de opmaak van het artikel automatisch gewijzigd. De Koptekst is in 1 regel met de advertentietekst geplaatst, en heeft niet meer de HEADING 1 of hyperlink. Ook de afbeelding is verdwenen
Ik heb een voorbeeld artikel aangemaakt op leukensnel.nl/bloemen-en-planten.html
Joomla versie 2.5.8
www.leukensnel.nl
Heeft er iemand een idee?
vr gr Edwin
- Leuk en snel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
09 nov 2012 16:28
Lijkt erop dat er iets met tekstfilter niet goed staat. Kijk even bij Algemene Instellingen op het tabblad tekstfilter of het filter van de gebruikersgroep waarmee je dat artikel maakt op "Geen filter" staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 nov 2012 11:59
Dankjewel Astrid!
Ik had nog wat boeken gekocht met tips en tools voor Joomla, forum gekeken, maar kwam er niet uit. Door jouw reactie kan ik weer verder. Als je in de buurt komt, trakteer ik op tompouchen bij de koffie, helemaal top!
Opgelost, kan sluiten
Vr gr EDwin
Ik had nog wat boeken gekocht met tips en tools voor Joomla, forum gekeken, maar kwam er niet uit. Door jouw reactie kan ik weer verder. Als je in de buurt komt, trakteer ik op tompouchen bij de koffie, helemaal top!
Opgelost, kan sluiten
Vr gr EDwin
- Leuk en snel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
10 nov 2012 12:22
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden