Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opvallen lege ruimte
opvallen lege ruimte
19 nov 2012 07:56
hallo,
Momenteel loop ik tegen het volgende aan,
Boven in de regel die voor een 2e menu gemaakt is wil ik een jpg plaatje plaatsen met een logo. Deze moet niet helemaal links komen maar op een paar cm van links Dit heb ik nu met spaties opgevuld. Echter in firefox voor de mac wordt deze dan op een andere positie weergegeven.
Is er een mogelijkheid om die ruimte met iets anders (onzichtbaar) op te vullen dan spaties?
Momenteel loop ik tegen het volgende aan,
Boven in de regel die voor een 2e menu gemaakt is wil ik een jpg plaatje plaatsen met een logo. Deze moet niet helemaal links komen maar op een paar cm van links Dit heb ik nu met spaties opgevuld. Echter in firefox voor de mac wordt deze dan op een andere positie weergegeven.
Is er een mogelijkheid om die ruimte met iets anders (onzichtbaar) op te vullen dan spaties?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
opvallen lege ruimte
19 nov 2012 10:06
Plaats even een link naar je site.
Je moet het namelijk niet met spaties opvullen, maar met css of html-code, waarin je een float-left commando gebruikt.
Als we je site URL kunnen bekijken, dan is het makkelijker een advies te geven.
Je moet het namelijk niet met spaties opvullen, maar met css of html-code, waarin je een float-left commando gebruikt.
Als we je site URL kunnen bekijken, dan is het makkelijker een advies te geven.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
opvallen lege ruimte
20 nov 2012 08:09
hallo,
De site staat lokaal (wamp), html code is prima, maar welke code kan ik daarvoor gebruiken?
De site staat lokaal (wamp), html code is prima, maar welke code kan ik daarvoor gebruiken?
- pdaalmeer
- Webneus 2
opvallen lege ruimte
20 nov 2012 09:55Hoe heb je dat plaatje erin gezet? Aangepaste html module?Boven in de regel die voor een 2e menu gemaakt is wil ik een jpg plaatje plaatsen met een logo
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- pdaalmeer
- Webneus 2
opvallen lege ruimte
20 nov 2012 11:58
Als je met JCE als editor werkt dan kan je gewoon marges ingeven voor je image.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden