Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Voor elk bericht een melding
23 nov 2012 21:56
Hallo
voor elk bericht wat wordt geplaatst wordt een mailtje gestuurd. Dit is alleen voor berichten die de andere gebruikers in sturen via de frontend inlog optie.
is er een mogelijkheid om die mailtjes uit te schakelen??
voor elk bericht wat wordt geplaatst wordt een mailtje gestuurd. Dit is alleen voor berichten die de andere gebruikers in sturen via de frontend inlog optie.
is er een mogelijkheid om die mailtjes uit te schakelen??
- keurmeister
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
23 nov 2012 22:04 - 23 nov 2012 22:05
Weet niet zeker of ik je begrijp maar kijk eens hier.
Gebruikersbeheer: Gebruikers.
Rechtsboven "opties"
Gebruikersbeheer: Gebruikers.
Rechtsboven "opties"
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
23 nov 2012 22:17
Die geeft niet het gewenste effect. zal even proberen te schetsen wat er gebeurt.
Ik log als geregistreerd lid in via de website. Daar heb ik de bevoegdheid gekregen om een bericht te plaatsen. Nadat ik dat allemaal heb gedaan sla ik het bericht op en het wordt op de site gepubliceerd en log weer uit. Direct na het publiceren krijg ik als admin een mailtje toegestuurd met daarin onderstaande melding.
U dient in te loggen op http://www.............nl/administrator/index.php?option=com_messages&view=message&message_id=10 om het bericht te lezen.
Dit soort meldingen zou ik liever niet meer krijgen. waar kan ik die uitschakelen of is dit niet mogelijk?
Ik log als geregistreerd lid in via de website. Daar heb ik de bevoegdheid gekregen om een bericht te plaatsen. Nadat ik dat allemaal heb gedaan sla ik het bericht op en het wordt op de site gepubliceerd en log weer uit. Direct na het publiceren krijg ik als admin een mailtje toegestuurd met daarin onderstaande melding.
U dient in te loggen op http://www.............nl/administrator/index.php?option=com_messages&view=message&message_id=10 om het bericht te lezen.
Dit soort meldingen zou ik liever niet meer krijgen. waar kan ik die uitschakelen of is dit niet mogelijk?
- keurmeister
- Bekend met Joomla!NL
23 nov 2012 22:23 - 24 nov 2012 14:01
Oké,
Alleen weet ik het antwoord niet of dit mogelijk is.
Misschien een ander forumlid die het juiste antwoord weet.
Alleen weet ik het antwoord niet of dit mogelijk is.
Misschien een ander forumlid die het juiste antwoord weet.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
24 nov 2012 11:36
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Bedoel je met berichten misschien artikelen? En wat bedoel je met gebruikers? Zijn dit Auteurs?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 nov 2012 14:02 - 24 nov 2012 14:04
Hoi Keurmeister,
dit kun je aanpassen met de plug-in "NotifyArticleSubmit". Deze kun je vinden op extensions.joomla.org
Hier kun je verschillende aanpassingen doen voor de mail die verstuurd moet worden. Je kunt het aanpassen en uitzetten. Probeer maar eens wat je het fijnst vind werken.
Mark
dit kun je aanpassen met de plug-in "NotifyArticleSubmit". Deze kun je vinden op extensions.joomla.org
Hier kun je verschillende aanpassingen doen voor de mail die verstuurd moet worden. Je kunt het aanpassen en uitzetten. Probeer maar eens wat je het fijnst vind werken.
Mark
- mark24
- Bekend met Joomla!NL
24 nov 2012 14:05
Ik laat gebruikers als publisher berichten plaatsen via de voorkant van de website. dus inloggen en dan de mogelijkheid om een artikel te plaatsen.
zodra op opslaan wordt geklikt krijg de persoon die dat geplaatst heeft de melding dat hij via een link moet inloggen om zijn bericht te kunnen zien. Maar als super user krijg ik dat bericht ook toe gestuurd.
het bericht bevat dan de volgende tekst:
Die wil ik niet meer ontvangen als het kan.
zodra op opslaan wordt geklikt krijg de persoon die dat geplaatst heeft de melding dat hij via een link moet inloggen om zijn bericht te kunnen zien. Maar als super user krijg ik dat bericht ook toe gestuurd.
het bericht bevat dan de volgende tekst:
Die wil ik niet meer ontvangen als het kan.
- keurmeister
- Bekend met Joomla!NL
24 nov 2012 14:34
Dan moet je ze of redacteur maken of de ACL van de Auteur aanpassen door bij Bewerk status te kiezen voor Toegestaan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 nov 2012 15:06Astrid schreef : Dan moet je ze of redacteur maken of de ACL van de Auteur aanpassen door bij Bewerk status te kiezen voor Toegestaan.
Heb het antwoord gevonden. zie bijgevoegd plaatje
bedankt voor jullie hulp.
- keurmeister
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.721 seconden