Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Item op dezelfde plaats openen
02 dec 2012 07:28 - 02 dec 2012 11:13
Beste lezer,
Met volle tevredenheid werk ik met Joomla en heb er toch verschillende website mee gemaakt. Nu heb ik een vraag over het openen van een andere pagina op hetzelfde deel van de template.
Ik heb verschillende teksten en lijsten waarvan ik een index heb gemaakt. Nu zou ik graag via de index willen werken en van daaruit het gevraagde artikel/lijst op te roepen. Deze artikelen/lijsten zou ik dan graag op dezelfde plaats van de template willen hebben met een retour verwijzing naar de index.
Dit is via HTML wel te realiseren met het _self item::
. Is dit binnen Joomla ook mogelijk en zo ja, hoe moet ik dan te werk gaan?
Ik wil u alvast bedanken voor uw reactie.
Vr. groet,
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Rob
Met volle tevredenheid werk ik met Joomla en heb er toch verschillende website mee gemaakt. Nu heb ik een vraag over het openen van een andere pagina op hetzelfde deel van de template.
Ik heb verschillende teksten en lijsten waarvan ik een index heb gemaakt. Nu zou ik graag via de index willen werken en van daaruit het gevraagde artikel/lijst op te roepen. Deze artikelen/lijsten zou ik dan graag op dezelfde plaats van de template willen hebben met een retour verwijzing naar de index.
Dit is via HTML wel te realiseren met het _self item::
Code:
<a target="_self" href="file:///D:/0-MUZIEK/Web/1960.html">
Ik wil u alvast bedanken voor uw reactie.
Vr. groet,
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Rob
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
02 dec 2012 15:15
Hallo Rob,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar externe html bestanden zou je kunnen openen in een wrapper (iframe).
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar externe html bestanden zou je kunnen openen in een wrapper (iframe).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 dec 2012 16:01
Hallo Astrid,
Hartelijk dank voor je welkom en reactie.
Dat het via iframe kon was me bekend, maar ik wilde juist geen html pagina aanroepen om dit te kunnen verwezenlijken, tenzij het echt niet zou kunnen.
De voorbeeld regel die ik gaf is een code die in HTML een pagina op dezelfde plaats laat terugkomen en dan zou je eventueel weer een andere pagina kunnen aanroepen op dezelfde pagina.
Ik wil een index maken waar je het item op aanklikt en die op dezefde pagina te zien is en dan weer terug naar de index.
Vraag is: is dit binnen joomla te verwezenlijken zonder iframe of html. Ik heb links mijn menu staan en rechts mijn berichten en lijsten.
Waarschijnlijk ben ik nog niet helemaal duidelijk, maar wie weet.
Alvast bedankt voor je reactie.
Hartelijk dank voor je welkom en reactie.
Dat het via iframe kon was me bekend, maar ik wilde juist geen html pagina aanroepen om dit te kunnen verwezenlijken, tenzij het echt niet zou kunnen.
De voorbeeld regel die ik gaf is een code die in HTML een pagina op dezelfde plaats laat terugkomen en dan zou je eventueel weer een andere pagina kunnen aanroepen op dezelfde pagina.
Ik wil een index maken waar je het item op aanklikt en die op dezefde pagina te zien is en dan weer terug naar de index.
Vraag is: is dit binnen joomla te verwezenlijken zonder iframe of html. Ik heb links mijn menu staan en rechts mijn berichten en lijsten.
Waarschijnlijk ben ik nog niet helemaal duidelijk, maar wie weet.
Alvast bedankt voor je reactie.
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
- Bekend met Joomla!NL
08 dec 2012 11:10
Excuses hiervoor. Ik doe het inmiddels via iframe. Ik weet niet of deze topic gesloten moet worden, maar wat mij betreft wel.
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
- Bekend met Joomla!NL
08 dec 2012 11:20
Als het opgelost is dan moet een topic gesloten worden. Dus graag even aangeven inderdaad.
Fijn dat het opgelost is.
Fijn dat het opgelost is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.666 seconden