Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inlogformulier
Inlogformulier
08 dec 2012 11:12
Beste lezer,
Ik gebruik Joomla al een tijd en het werken ermee gaat perfect. Ik heb er verschillende websites mee gemaakt en ik ben er dus dik tevreden mee.
Nu wil ik toch een stapje verder gaan en het inlogscherm laten zien waar men zich kan inschrijven / inloggen. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar als je je registreert krijg je de link doorgestuurd om het te bevestigen. Daarna kan je meteen op de website. Vraag: Is het ook mogelijk om de 'eigenaar' deze goedkeuring te laten doen? Dan kan je, hoewel dat natuurlijk niet altijd opgaat, bekijken wie je als geregistreerde gebruiker toe laat.
Zal wel, denk ik, iets eenvoudig zijn, maar ik zie het even niet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik gebruik Joomla al een tijd en het werken ermee gaat perfect. Ik heb er verschillende websites mee gemaakt en ik ben er dus dik tevreden mee.
Nu wil ik toch een stapje verder gaan en het inlogscherm laten zien waar men zich kan inschrijven / inloggen. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar als je je registreert krijg je de link doorgestuurd om het te bevestigen. Daarna kan je meteen op de website. Vraag: Is het ook mogelijk om de 'eigenaar' deze goedkeuring te laten doen? Dan kan je, hoewel dat natuurlijk niet altijd opgaat, bekijken wie je als geregistreerde gebruiker toe laat.
Zal wel, denk ik, iets eenvoudig zijn, maar ik zie het even niet.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Inlogformulier
08 dec 2012 11:23
Kan je bij gebruikersbeheer bij de opties instellen.
Accountactivatie voor nieuwe gebruikers op Admin zetten.
Accountactivatie voor nieuwe gebruikers op Admin zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inlogformulier
08 dec 2012 19:30
Hartelijk dank. Het is gelukt. Ook deze vraag is weer lekker snel opgelost.
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Inlogformulier
08 dec 2012 19:37
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.703 seconden