Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fatal error: Call to a member function get() on a non-object
10 dec 2012 10:12 - 10 dec 2012 10:58
Goedemorgen,
Sinds een paar maanden hebben wij een site die gemaakt is me Joomla. echter sinds vorige week is de site niet meer te benaderen.
er komen een aantal errors naar voren:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zeilmaker/domains/hoogeboomzeilmakerij.nl/public_html/includes/application.php on line 465
Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in /home/zeilmaker/domains/hoogeboomzeilmakerij.nl/public_html/templates/beez_20/error.php on line 10
Verstand van deze materie heb ik niet, tot zover dat ik na veel uitvogelen toch op de server kon inloggen.
deel van het laatste bestand:
dit zijn line 1tm18.
Ziet iemand wat er hier verkeerd gaat?
mvg Mike
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Sinds een paar maanden hebben wij een site die gemaakt is me Joomla. echter sinds vorige week is de site niet meer te benaderen.
er komen een aantal errors naar voren:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zeilmaker/domains/hoogeboomzeilmakerij.nl/public_html/includes/application.php on line 465
Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in /home/zeilmaker/domains/hoogeboomzeilmakerij.nl/public_html/templates/beez_20/error.php on line 10
Verstand van deze materie heb ik niet, tot zover dat ik na veel uitvogelen toch op de server kon inloggen.
deel van het laatste bestand:
Code:
<?php
/**
* @package Joomla.Site
* @copyright Copyright (C) 2005 - 2012 Open Source Matters, Inc. All rights reserved.
* @license GNU General Public License version 2 or later; see LICENSE.txt
*/
defined('_JEXEC') or die;
$params = JFactory::getApplication()->getTemplate(true)->params;
$logo = $params->get('logo');
$showRightColumn = 0;
$showleft = 0;
$showbottom = 0;
// get params
$color = $params->get('templatecolor');
$navposition = $params->get('navposition');
dit zijn line 1tm18.
Ziet iemand wat er hier verkeerd gaat?
mvg Mike
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Hight
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 dec 2012 10:33 - 10 dec 2012 10:34
toevoeging:
precies weten doe ik niet maar volgens mij zitten we op joomla 2,5
(hoe kan je dit checken?)
het gaat dus om www.hoogeboomzeilmakerij.nl
en excuses als ik het in het verkeerde forum gedeelte heb geplaatst.
mvg Mike
precies weten doe ik niet maar volgens mij zitten we op joomla 2,5
(hoe kan je dit checken?)
het gaat dus om www.hoogeboomzeilmakerij.nl
en excuses als ik het in het verkeerde forum gedeelte heb geplaatst.
mvg Mike
- Hight
- Nieuw op Joomla!NL
10 dec 2012 11:25
Hallo Mike,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Foutmeldingen ontstaan meestal nadat je zelf iets gewijzigd of geinstalleerd hebt. Ga dus even na wat je hebt aangepast voordat je die foutmelding kreeg. Soms kan het ook veroorzaakt worden doordat je hoster iets heeft veranderd aan de serverconfiguratie of PHP versie.
Je versie zit ergens tussen 1.6 en 2.5 omdat toen de beez_20 template geintroduceerd werd. Hier staat hoe je, zonder backend toegang, je exacte versie kunt achterhalen. Als je dat weet, geef het dan hier even door, dan zijn er misschien nog andere oplossingen voor je probleem te verzinnen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Foutmeldingen ontstaan meestal nadat je zelf iets gewijzigd of geinstalleerd hebt. Ga dus even na wat je hebt aangepast voordat je die foutmelding kreeg. Soms kan het ook veroorzaakt worden doordat je hoster iets heeft veranderd aan de serverconfiguratie of PHP versie.
Je versie zit ergens tussen 1.6 en 2.5 omdat toen de beez_20 template geintroduceerd werd. Hier staat hoe je, zonder backend toegang, je exacte versie kunt achterhalen. Als je dat weet, geef het dan hier even door, dan zijn er misschien nog andere oplossingen voor je probleem te verzinnen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 dec 2012 11:52
Het is idd Joomla 2,5
Het mooie is dus dat er naar mijn weten niemand iets heeft veranderd, voor dit probleem begon had had ik nog nooit ingelogd op ftp. Degene die de site gemaakt heeft zit in het buitenland en heeft alles draaiend achtergelaten.
Tevens kan ik ook niet inloggen op de backend.
mvg Mike
Het mooie is dus dat er naar mijn weten niemand iets heeft veranderd, voor dit probleem begon had had ik nog nooit ingelogd op ftp. Degene die de site gemaakt heeft zit in het buitenland en heeft alles draaiend achtergelaten.
Tevens kan ik ook niet inloggen op de backend.
mvg Mike
- Hight
- Nieuw op Joomla!NL
27 feb 2013 15:24 - 27 feb 2013 15:27
Ook ik kwam dit vage probleem tegen. Opmmerkelijk is dat precies dezelfde versie wel bij een andere hosting werkt, en bij de andere niet.
@Hight, ik zie dat de site inmiddels wel online staat. Was het duidelijk wat het probleem was? ik ben benieuwd.
@Hight, ik zie dat de site inmiddels wel online staat. Was het duidelijk wat het probleem was? ik ben benieuwd.
- B-Scorpion
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.739 seconden