Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
inloggen
inloggen
20 dec 2012 13:25
ik heb in mijn website een login-formulier aangemaakt, hier kunnen gebruikers zich dus aanmelden en na registratie krijgen ze toegang tot extra menu-items. Ik had Recaptcha al moeten toevoegen.
Maar de gebruikers krijgen telkens een fout wanneer ze zich nu aanmelden: "Could not open socket"
iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Maar de gebruikers krijgen telkens een fout wanneer ze zich nu aanmelden: "Could not open socket"
iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
- cb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
inloggen
20 dec 2012 17:30
Zo niet. Mogelijk oorzaak zou een foutieve recaptcha key kunnen zijn. Schakel anders je captcha eens uit en kijk of het nog zo is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
inloggen
21 dec 2012 12:07
dat had ik ondertussen al uitgezet en nu is de foutmelding weg, maar bij het aanmelden krijgt de gebruiker nu eerst een pagina met de melding: invalid
Probeer hij verder te klikken om aan te melden, dan lukt het toch
niet proper op de pagina natuurlijk, enig idee wat er mis is hier?
Probeer hij verder te klikken om aan te melden, dan lukt het toch
niet proper op de pagina natuurlijk, enig idee wat er mis is hier?
- cb
-
inloggen
22 dec 2012 10:23Staat er alleen invalid? Volgens mij moet er altijd een uitgebreidere foutmelding komen.met de melding: invalid
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
inloggen
22 dec 2012 10:55
neen, niet meer dan invalid
Klik je dan om naar de vorige pagina te gaan, dan is de gebruiker wel aangemeld.
Ik heb dus wel eerst overal mijn recaptcha moeten afzetten, maar nu heb ik dat wel terug nodig om een forum in te stellen. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar zonder nog foutmeldingen te genereren?
Klik je dan om naar de vorige pagina te gaan, dan is de gebruiker wel aangemeld.
Ik heb dus wel eerst overal mijn recaptcha moeten afzetten, maar nu heb ik dat wel terug nodig om een forum in te stellen. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar zonder nog foutmeldingen te genereren?
- cb
-
inloggen
22 dec 2012 11:00
Ik weet niet welk forum je gebruikt, maar als je met Kunena werkt dan kan je misschien easycalcheckplus (ECC+) gebruiken. Persoonlijk vind ik het veel vriendelijker voor je bezoekers. Wij gebruiken hem hier ook overigens.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
inloggen
22 dec 2012 11:15
ja ik gebruik Kunena, zal het uittesten - is dat gewoon een extensie te downloaden en installeren.
bedankt alvast
bedankt alvast
- cb
-
inloggen
22 dec 2012 12:22
de plugin geinstalleerd en geactiveerd. Bij de beveiliging van kunena had ik dan gezet bij captcha: ja
Dan een gebruiker getest (nieuwe gebruiker) en nu krijg ik terug een foutmelding, de beveiliging bij captcha terug op nee gezet en nu geen foutmelding meer.
Dus vraag ik mij af of het voldoende is om de plugin te activeren (ECC+) en meer niet.
Dan een gebruiker getest (nieuwe gebruiker) en nu krijg ik terug een foutmelding, de beveiliging bij captcha terug op nee gezet en nu geen foutmelding meer.
Dus vraag ik mij af of het voldoende is om de plugin te activeren (ECC+) en meer niet.
- cb
-
inloggen
22 dec 2012 12:46
Ligt eraan of je je registratie via Kunena laat lopen of via Joomla. Als je hem via Joomla laat lopen dan moet je captcha bij Kunena idd op Nee zetten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
inloggen
22 dec 2012 12:56
hoe stel ik in dat een gebruiker van het forum enkel via kunena geregistreerd wordt en/of allebei
- cb
-
inloggen
22 dec 2012 13:21
In principe volgt Kunena de Joomla registratie. Dus die en/of optie gaat volgens mij niet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
inloggen
22 dec 2012 13:29
Is het dan niet beter dat ik bij de gebruikersgroepen een extra groep aanmaak bv forumgebruikers en standaard de personen die zich aanmelden aan deze groep worden toegevoegd. Of is dat geen goed idee
- cb
-
Tijd voor maken pagina: 2.159 seconden