Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
werking website gewijzigd
25 dec 2012 14:56
Ik ben sinds kort begonnen om een website te maken met Joomla 2.5.8 en dit doe ik momenteel nog lokaal mbv Wamp server, de website is inmidddels een heel eind af echter merk nu een fout welke ik nog net kan oplossen, hopelijk met jullie hulp.
Het probleem: wanneer ik een willekeurige webpagina open worden mijn sub-pagina's niet getoond wanneer ik over het hoofd-menu hang (een aantal dagen terug nog wel). De subpagina's worden pas zichtbaar wanneer ik een pagina terug ga dmv mijn browser terug knop.
Daarnaast krijg ik na het inloggen een lege pagina, was voorheen ook niet.
Het probleem: wanneer ik een willekeurige webpagina open worden mijn sub-pagina's niet getoond wanneer ik over het hoofd-menu hang (een aantal dagen terug nog wel). De subpagina's worden pas zichtbaar wanneer ik een pagina terug ga dmv mijn browser terug knop.
Daarnaast krijg ik na het inloggen een lege pagina, was voorheen ook niet.
- ftburen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
25 dec 2012 21:05 - 25 dec 2012 21:06
Welkom hier op het Joomla!NL-forum,
Wat bedoel je met 'als ik, over het hoofdmenu hang'?
Je vraag klinkt een beetje als een lokaal probleem met de versie van je PHP-server in WAMP.
Om die reden test ik liever nooit lokaal, maar maak gebruik van een subdomein of een testmap op een account bij een Joomla-vriendelijke hostingrpovider.
Die hebben hun server(s) namelijk goed ingeregeld.
Van een lokale server binnen je PC weet je dat nooit helemaal zeker.
Dus als je de mogelijkheid hebt om lokaal over te zetten naar een online server, dan kun je pas goed zien waar de fout zit.
Wat bedoel je met 'als ik, over het hoofdmenu hang'?
Je vraag klinkt een beetje als een lokaal probleem met de versie van je PHP-server in WAMP.
Om die reden test ik liever nooit lokaal, maar maak gebruik van een subdomein of een testmap op een account bij een Joomla-vriendelijke hostingrpovider.
Die hebben hun server(s) namelijk goed ingeregeld.
Van een lokale server binnen je PC weet je dat nooit helemaal zeker.
Dus als je de mogelijkheid hebt om lokaal over te zetten naar een online server, dan kun je pas goed zien waar de fout zit.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
30 dec 2012 12:03
Bedankt voor je reactie, ik ga het geheel sne online zetten om te zien of het probleem is opgelost.
Nog even voor de duidelijkheid: met 'als ik, over het hoofdmenu hang' bedoel ik wanneer mijn ik met mijn muis over/boven het menu zweef dat dan de submenu's zchtbaar worden. Mocht je nog iedeen hebben dan hoor ik ze graag.
Nog even voor de duidelijkheid: met 'als ik, over het hoofdmenu hang' bedoel ik wanneer mijn ik met mijn muis over/boven het menu zweef dat dan de submenu's zchtbaar worden. Mocht je nog iedeen hebben dan hoor ik ze graag.
- ftburen
- Nieuw op Joomla!NL
30 dec 2012 12:41Heb je bij je menu-module Toon submenu-items wel op "ja" staan?wanneer mijn ik met mijn muis over/boven het menu zweef dat dan de submenu's zchtbaar worden
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jan 2013 14:26
Even ter bevestiging:
Probleem is inmiddels verholpen, ik ben aan het opruimen geweest in modulebeheer en er stonden nog een aantal modules in die niet meer gebruikt werden. Bedankt voor jullie hulp.
Probleem is inmiddels verholpen, ik ben aan het opruimen geweest in modulebeheer en er stonden nog een aantal modules in die niet meer gebruikt werden. Bedankt voor jullie hulp.
- ftburen
- Nieuw op Joomla!NL
02 jan 2013 14:31
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden