Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
leden hebben problemen met afbeeldingen zien in Kunena
31 dec 2012 14:36
Hallo
Sommige leden hebben last van het zien van de afbeeldingen in het forum op onze site.
wat kan hier de oorzaak van zijn. ikzelf zie de afbeeldingen wel en sommige andere leden ook.
ik ga even een account aanmaken met
de inlog gegevens test test.
het gaat om de afbeeldingen in bijvoorbeeld welkom en dan het topi van h.vlug.
werkgroepamerikaansesijzen.com/index.php/forum/index
Sommige leden hebben last van het zien van de afbeeldingen in het forum op onze site.
wat kan hier de oorzaak van zijn. ikzelf zie de afbeeldingen wel en sommige andere leden ook.
ik ga even een account aanmaken met
de inlog gegevens test test.
het gaat om de afbeeldingen in bijvoorbeeld welkom en dan het topi van h.vlug.
werkgroepamerikaansesijzen.com/index.php/forum/index
- cindel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
31 dec 2012 16:46
Deze
bedoel je? Daar zie ik twee afbeeldingen.
Maar ik heb wel gemerkt dat je cookieconfirm niet goed werkt. Gelukkig ken ik hem en kon ik uit de code herleiden dat ik ergens in de linkerbenedenhoek moest klikken.
Maar ik heb wel gemerkt dat je cookieconfirm niet goed werkt. Gelukkig ken ik hem en kon ik uit de code herleiden dat ik ergens in de linkerbenedenhoek moest klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 dec 2012 17:35
Hoi
ja inderdaad die bedoel ik. die kunnen sommige niet zien. Weet je misschien ook hoe dat kan?
en de cookieconfirm werkt niet goed? wat is er mis mee dan. er verschijnt boven in beeld dat je moet bevestigen en dan krijg je links onder een groenen driehoek.
ja inderdaad die bedoel ik. die kunnen sommige niet zien. Weet je misschien ook hoe dat kan?
en de cookieconfirm werkt niet goed? wat is er mis mee dan. er verschijnt boven in beeld dat je moet bevestigen en dan krijg je links onder een groenen driehoek.
- cindel
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
02 jan 2013 13:16Lokale instellingen van de gebruiker? Instellingen Kunena? Zou het echt niet weten.ja inderdaad die bedoel ik. die kunnen sommige niet zien. Weet je misschien ook hoe dat kan?
Ik zie de balk echt niet! Misschien dat een ander lid even op je link wil klikken om het te controleren.en de cookieconfirm werkt niet goed? wat is er mis mee dan. er verschijnt boven in beeld dat je moet bevestigen en dan krijg je links onder een groenen driehoek.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jan 2013 13:22 - 29 dec 2013 16:37
Hier geen problemen met de cookieconfirm in FF en IE9 ( Ter info )
[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.740 seconden