Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Veel artikelen plaatsen binnen Joomla

03 jan 2013 20:57
Beste lezers,

Ik zou graag, wanneer mogelijk, uw advies willen hebben. Ik heb heel veel, o.a. krantenartikelen, artikelen die ik graag online wil zetten. Ik ben al bezig om deze door middel van Google te laten doorzoeken en de bezoeker de gelegenheid geeft om deze via de website te doorzoeken.

Vraag: Als ik deze artikelen ook zonder zoeken op de website wil zetten hoe zou ik dit dan kunnen aanpakken. Het zijn echt héél veel artikelen en om deze in een menu op te nemen lijkt me wat veel. Misschien heeft iemand van u hier ervaring mee, of een oplossing :). Ik lees graag uw reactie(s) en wie weet komt daar wel iets heel mooi uit te voorschijn.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Vr. groet,

Rob
  • Robert57
  • Robert57's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

03 jan 2013 21:11
Misschien heb je hier wat aan: extensions.joomla.org/extensions/news-di...s/articles-tabs/5379
Ik heb er zelf geen ervaring mee! Je zou ook de artikelen kunnen rubriceren en die aan een zgn. accordion menu hangen. Hoofdmenu (rubriek) als je daarop klikt ontvouwt de accordion zich met alle subitems.
Bij zoveel tekst moet zeker overwegen om de opties voor printen of op te slaan als pdf mee te nemen. Een computerscherm is nog geen digitaal leesboek.

Jan
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

04 jan 2013 11:39 - 29 dec 2013 16:47
Jan, hartelijk dank voor je reactie. Ik ga eens kijken bekijken of beide opties iets voor mij is.

[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
Vr. groet,

Rob
  • Robert57
  • Robert57's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie