Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Problemen met emailfunctie en inloggen frontend (OPGELOST)

Problemen met emailfunctie en inloggen frontend (OPGELOST)

03 jan 2013 23:14 - 04 jan 2013 00:23
Wil het maar even plaatsen, omdat het mij weken zoeken heeft gekost, regelmatig work-arounds, aanpassen van scripts en alle goed bedoelde adviezen heb opgevolgd. Uiteindelijk blijkt het een simpele module / plugin "EU ePrivacy Directive" die uitgezet moet worden. Vanaf dat moment werkt je mailfunctie en het inloggen weer.

Uiteindelijk staat deze oplossing van Richard Groenewoud als #58ste reactie bij het topic Kan emailfunctie niet uitvoeren...
De combinatie van mijn twee problemen was ik nog niet tegen gekomen en hopelijk kan een ander hier voordeel mee hebben. Waarom het probleem bij twee van mijn sites optreden en niet bij 8 anderen met de zelfde module is mij niet duidelijk, maar door uit en aanzetten weet je ineens veel meer.
Groet,
Hans

Edit Anne M: Ik heb de omschrijving van het topic aangepast.
  • hazewind
  • hazewind's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Problemen met emailfunctie en inloggen frontend

04 jan 2013 00:21
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de tip.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie