Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu-items voor geregistreerden toch zichtbaar voor publiek
2 vragen
08 jan 2013 11:54 - 08 jan 2013 12:01
ik heb de menu items gezet dat alleen geregistreerde mensen die item kan zien maar als ik me niet in log kan ik het als nog zien hoe moet ik die rechten veranderen
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je tweede vraag verwijderd. Graag hiervoor een nieuw draadje aanmaken, zo houden we het forum overzichtelijk.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je tweede vraag verwijderd. Graag hiervoor een nieuw draadje aanmaken, zo houden we het forum overzichtelijk.
- laanie
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
2 vragen
08 jan 2013 12:06
Zie ook mijn opmerkingen hierboven!
Als je zelf niets aan ACL instellingen hebt veranderd, dan zou dat niet mogen. Controleer nog eens goed je instellingen! Zet anders eens een menu-item op bijvoorbeeld Speciaal. Als het dan wel verborgen is, dan betekent dat waarschijnlijk toch dat je zelf iets veranderd hebt aan de rechten voor de groep Geregistreerd.
Als je zelf niets aan ACL instellingen hebt veranderd, dan zou dat niet mogen. Controleer nog eens goed je instellingen! Zet anders eens een menu-item op bijvoorbeeld Speciaal. Als het dan wel verborgen is, dan betekent dat waarschijnlijk toch dat je zelf iets veranderd hebt aan de rechten voor de groep Geregistreerd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
2 vragen
08 jan 2013 12:31
ik denk dus dat ik iets verandrt heb maar het klop zet ik het op speciaal zie ik het niet uitik uit gelog ben
hoe kan ik dat verandere dat dus alleen geregistreerde de items kan zien
hoe kan ik dat verandere dat dus alleen geregistreerde de items kan zien
- laanie
- Joomla!NL ontdekker
2 vragen
08 jan 2013 13:17
Er is nog geen mogelijkheid om alles terug te zetten naar begininstellingen, dus het zal een puzzel worden.
Kijk eerst eens bij algemene instellingen op het tabblad rechten hoe dit staat:
Hier kan je eventueel meer uitleg over ACL vinden.
Kijk eerst eens bij algemene instellingen op het tabblad rechten hoe dit staat:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Hier kan je eventueel meer uitleg over ACL vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- laanie
- Joomla!NL ontdekker
2 vragen
08 jan 2013 13:48
Dan weet ik het zo ook niet. Zou nog bij je instellingen van gebruikersbeheer kunnen staan:
Probeer te achterhalen wat je waar veranderd hebt.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Probeer te achterhalen wat je waar veranderd hebt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
2 vragen
08 jan 2013 14:09
ik ben daar niet geweest maar daar stond het welverkeerd
kan het zijn door en programma dat iets verandert heb gisteren wel
en counter erop gezet
maar in ieder geval deze probleem is opgelost jullie hebben me daar weer flink mee geholpen thankssssssssssssss
kan het zijn door en programma dat iets verandert heb gisteren wel
en counter erop gezet
maar in ieder geval deze probleem is opgelost jullie hebben me daar weer flink mee geholpen thankssssssssssssss
- laanie
- Joomla!NL ontdekker
2 vragen
08 jan 2013 14:18
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden