Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
gebruikers beheer doet het niet
11 jan 2013 10:32 - 11 jan 2013 10:32Joomla is nog steeds geen zelfdenkend systeem, dus dat kan niet! Tenzij er anderen toegang hebben tot je site of je site gehackt is.Ik heb niks gedaan
Kan je nog wel in de backend inloggen? Zo ja kijk dan even of dit goed staat:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Zo nee, controleer of deze regel exact zo in configuration.php staat:
Code:
public $force_ssl = '0';
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
11 jan 2013 10:39 - 11 jan 2013 14:47
Ja dat staat wel goed.
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
- valetta
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 jan 2013 15:13
Hallo,
Heb je de site zelf gebouwd?
Heeft iemand anders nog toegang tot de backend van je site, dit kan toch maar niet zo gebeuren steeds?
Heb je de site zelf gebouwd?
Heeft iemand anders nog toegang tot de backend van je site, dit kan toch maar niet zo gebeuren steeds?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
- valetta
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 jan 2013 15:25
Oké,
Was eigenlijk geen antwoord op mijn vraag, webbiertje daar sta ik 300% voor in dat de oorzaak daar niet weg komt!!
Was eigenlijk geen antwoord op mijn vraag, webbiertje daar sta ik 300% voor in dat de oorzaak daar niet weg komt!!

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
11 jan 2013 15:30
Ik heb de site niet zelf gebouwd, die beste meneer werkt overdag en gaat alleen s,avonds met de site verder.
en ik weet ook zeker dat hij dit niet doet.
Hij heeft wel de layout weer teruggezet.
Maar goed dat neemt niet weg dat ik nog steeds met het probleem zit dat niemand zich kan registreren cq inloggen.
en ik weet ook zeker dat hij dit niet doet.
Hij heeft wel de layout weer teruggezet.
Maar goed dat neemt niet weg dat ik nog steeds met het probleem zit dat niemand zich kan registreren cq inloggen.
- valetta
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 jan 2013 15:41
Ik kan helemaal niet in de backend van je website komen omdat ik een blanco pagina krijg bij /administrator.
Ik wil nog wel een poging wagen om in de database te kijken of je misschien iets hebt uitgeschakeld. Met name een plugin of module. Als je dit wilt dan stuur mij maar even de inloggegevens van de database.
Je hebt mijn vraag bij post #8 nog niet beantwoord. Mijn vraag was en is of je nog een backup hebt van voor het probleem.
Regelmatig maken van backups is belangrijk en vooral als je inkomsten uit de website haalt.
Ik wil nog wel een poging wagen om in de database te kijken of je misschien iets hebt uitgeschakeld. Met name een plugin of module. Als je dit wilt dan stuur mij maar even de inloggegevens van de database.
Je hebt mijn vraag bij post #8 nog niet beantwoord. Mijn vraag was en is of je nog een backup hebt van voor het probleem.
Regelmatig maken van backups is belangrijk en vooral als je inkomsten uit de website haalt.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
11 jan 2013 17:21
Ik vond hier twee dingen over. Vreemd, maar misschien helpt het.
Deze en deze .
Die in de tracker gaat eigenlijk over een menu-item, maar bij de module staat een optie Versleutel inlogformulier. Die moet op Nee staan. Kan het zijn dat die op Ja is gezet?
Deze en deze .
Die in de tracker gaat eigenlijk over een menu-item, maar bij de module staat een optie Versleutel inlogformulier. Die moet op Nee staan. Kan het zijn dat die op Ja is gezet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
11 jan 2013 17:29
Astrid je bent geweldig. Dit is de oplossing. Je gaat Jelle Holmes al behoorlijk achter na. Ik heb ook al gezocht en kon het in de backend niet vinden

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
11 jan 2013 17:33
Vriendje Google met de juiste zoektermen en dan nog wat hersens laten kraken, en op tijd de juiste brainwave krijgen. Was gewoon mazzel dat ik per ongeluk op het juiste spoor zat.

Was dus wel gewoon een handmatig aangepaste instelling. Maar weer bewezen dat spookjes niet bestaan!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
11 jan 2013 18:53
Hoi, ik kan nu weer inloggen heb dit ( $ssl === -1 )een - neer gezet. Sjapoo.
Registeren lukt nog niet heb je misschien hier ook nog iets voor

- valetta
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 jan 2013 18:59valetta schreef : Hoi, ik kan nu weer inloggen heb dit ( $ssl === -1 )een - neer gezet. Sjapoo.
Waarom heb je dit gedaan?
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
Tijd voor maken pagina: 0.779 seconden