Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
gebruikers beheer doet het niet
- valetta
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
11 jan 2013 19:10 - 11 jan 2013 20:20Als je mijn post had gelezen #22 dat had je geweten dat het al opgelost was. De ssl heeft hier niks mee te maken.valetta schreef : ik heb gedaan wat astrid heeft gezegd
Zo bezorg je je zelf alleen maar nieuwe problemen. En dit heeft Astrid ook niet geschreven. Volgens mij lees je niet alle nieuwe topics over jouw probleem. Astrid kwam met de oplossing en die heb ik toegepast en toen werkte het weer.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
11 jan 2013 19:23
ohh sorry had dat van jouw echt niet gelezen , zal ik het weer terugzetten dan wat ik heb gedaan?
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
11 jan 2013 19:52Wat denk je zelfvaletta schreef : ohh sorry had dat van jouw echt niet gelezen , zal ik het weer terugzetten dan wat ik heb gedaan?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
18 jan 2013 10:26
hallo, daar was ik weer de meeste dingen werken weer alleen registreren doet het nog steeds niet, iemand een idee wat er fout is.
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
18 jan 2013 11:13
Enige dat ik kan ontdekken is deze error:
Ik weet niet wat je allemaal veranderd hebt. Normaal zou ik adviseren om een compleet installatiepakket over te zetten, maar ik zie hier dat webbiertje dat in het verleden al gedaan heeft. Of je moet daarna weer iets aangepast hebben.container is null [Break On This Error] container.set('html', content);
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.815 seconden