Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Mappenstructuur in FTP
Mappenstructuur in FTP
27 jan 2013 21:10 - 27 jan 2013 21:10
Ik probeer wat orde te scheppen in mijn bestanden die op de server staan. Wanneer ik middels FTP deze bestanden benader zie ik een keurig lijstje met mappen, inclusief de map "domains". Wanneer ik deze open klik zie "mijndomein.nl". En wanneer ik deze weer open klik krijg ik o.a. "public_html" te zien en "templates". Wanneer ik nu vervolgens "public_html" open kom ik opnieuw "templates" tegen. Deze heeft echter niet dezelfde inhoud als de eerstgenoemde "templates". Is een van beide "templates" misschien overbodig en kan ik die dan straffeloos verwijderen?
Iets dergelijks geld voor mappen als "administrator", "cache", "components", etc. Deze staan zowel onder "mijndomein.nl/" als onder "mijndomein.nl/public_html/".
Welke mappen zijn essentieel voor de website en welke evt. overbodig. Mogelijk dat e.e.a. ooit ontstaan is na een update (destijds van Joomla 1.5 naar 1.7?).
Iets dergelijks geld voor mappen als "administrator", "cache", "components", etc. Deze staan zowel onder "mijndomein.nl/" als onder "mijndomein.nl/public_html/".
Welke mappen zijn essentieel voor de website en welke evt. overbodig. Mogelijk dat e.e.a. ooit ontstaan is na een update (destijds van Joomla 1.5 naar 1.7?).
- docneet
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Mappenstructuur in FTP
27 jan 2013 23:18
NEEN !!!
Verwijder geen mappen!
En maak altijd eerst een bckup die je weer terug kunt zetten. Het liefst en makkelijst via DirectAdmin bij je hoster.
Verwijder geen mappen!
En maak altijd eerst een bckup die je weer terug kunt zetten. Het liefst en makkelijst via DirectAdmin bij je hoster.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Mappenstructuur in FTP
28 jan 2013 16:04 - 28 jan 2013 16:05
Alleen de mappen binnen je public_html worden getoond aks je naar je domein gaat. De mappen daarbuiten niet.
Het lijkt erop dat er een keer iets fout is gegaan bij het uploaden van Joomla!.
Je kan kijken of er iets gebeurd als je deze verwijderd, maar zoals boven gezegd:
Maak ALTIJD eerst een backup zodat je nog terug kunt.
Groeten,
Niels
Het lijkt erop dat er een keer iets fout is gegaan bij het uploaden van Joomla!.
Je kan kijken of er iets gebeurd als je deze verwijderd, maar zoals boven gezegd:
Maak ALTIJD eerst een backup zodat je nog terug kunt.
Groeten,
Niels
Kijk op
www.joomladocumenten.nl
voor handleidingen en documentaties over Joomla!
- n9iels
- Joomla!NL vriend(in)
-
Mappenstructuur in FTP
28 jan 2013 17:09
Ook de map mijndomein.nl met inhoud niet verwijderen!!
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Mappenstructuur in FTP
29 jan 2013 09:22
Oke, dank jullie. Ik ga het eens voorzichtig proberen, na het vervaardigen van meerdere backups op meerdere manieren ten einde geen fout te maken.
- docneet
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Mappenstructuur in FTP
12 jul 2013 12:51 - 15 jul 2013 19:24
Hallo,
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Edit Jelle. Helaas geen reactie meer van TS, Topic gesloten.
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Edit Jelle. Helaas geen reactie meer van TS, Topic gesloten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden