Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Tekstverwerker JCE

Tekstverwerker JCE

11 feb 2013 13:02
Hallo,

Als ik inlog op een 2.5 site met JCE als teksteditor en ik wil een artikel wijzigen wordt in Firefox de tekstverwerker niet getoond maar in IE wel.
Wie weet hoe dat op te lossen is?
  • gjka
  • gjka's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Tekstverwerker JCE

11 feb 2013 13:35
Log je niet met verschillende gebruikersaccounts in, in verschillende browsers? Het kan natuurlijk dat FireFox een andere account onthouden heeft. Of het cache leeggooien?

Tekstverwerker JCE

11 feb 2013 14:06
Nee ik log niet met verschillende gebruikers in.

Nu wordt het nog vreemder, als ik in de frontend een artikel wijzig die gelinkt is aan de topmenu (mainmenu) dan kan ik hem wel wijzigen met firefox, maar als ik een artikel wil wijzigen die gelinkt is aan een ander menu (left) dan kan ik zie ik de teksteditor niet. Wel zie ik de andere parameters zoals gepubliceerd, toegang ed. Echter de tekstverwerker zie ik niet.
  • gjka
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Tekstverwerker JCE

11 feb 2013 14:43
Een editor werkt of werkt niet. En dat is niet browserafhankelijk. Dus ik vermoed dat het ergens in je instellingen van Firefox zit of dat er nog iets in je browsercache hangt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

Tekstverwerker JCE

11 feb 2013 16:57
Ik zal her even in de gaten houden. Zal de site openen op een pc die nog niet gebruikt is.
  • gjka
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Tekstverwerker JCE

12 feb 2013 09:06

gjka schreef : Hallo,

Als ik inlog op een 2.5 site met JCE als teksteditor en ik wil een artikel wijzigen wordt in Firefox de tekstverwerker niet getoond maar in IE wel.
Wie weet hoe dat op te lossen is?

Zie je het component zelf wel staan en wat zie je niet exact. Knoppen editorbalk?
Ben wel benieuwd want ik update net ook een site en daar zie ik het hele component niet meer staan.
  • casperb71
  • casperb71's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Tekstverwerker JCE

12 feb 2013 10:50
Ik zie de details zoals Gepubliceerd ed wel staan. Zie alleen de knoppenbalk en het te bewerken artikel niet staan.
Als ik de pagina achter home wil wijzigen dan zie ik het wel, andere paginas achter andere menuknoppen dan zie ik het niet.
  • gjka
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Tekstverwerker JCE

12 feb 2013 16:34
Klinkt enig sinds herkenbaar. Wat ik deed was de oude versie verwijderen en de volledig nieuwe versie er gewoon weer opzetten. Taal installeren en meestal waren de problemen opgelost. JCE blijft een wonderlijk product.
  • casperb71
  • casperb71's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Tekstverwerker JCE

13 feb 2013 16:39
Is het inmiddels opgelost? Ik had even geen gelegenheid te reageren. Behalve browsercache, kan ik me niets indenken.
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie