Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Nieuwe K2 content komt ook in header.
13 feb 2013 13:27 - 13 feb 2013 14:38
Ik heb een probleem met een site die ik momenteel aan het opzetten ben voor de sportclub.
Als ik een nieuw item in K2 toevoeg komt het item ook in de header, ik dacht eerst dat het met 1 bepaalde component te maken had maar dat is niet het geval. Is dit iets wat ik fout heb gedaan of is dit een fout in Joomla/template?
Ik gebruik het template (40888) op meerdere sites en nergens heb ik hetzelfde probleem gehad.
Het gaat om www.dacinactie.nl/dac
Ik had in mijn header een twitter/facebook module geplaatst en deze is sinds ik het probleem heb foetsie, op een andere subpagina ( www.dacinactie.nl/dia ) staat hij er wel op.
[strike]Ook krijg ik na het inloggen op de frontend een 404 (ik probeer in te loggen via de K2 module) en wordt ik niet ingelogd. Wanneer ik het meerdere malen probeer blijf ik soms ingelogd en kan ik wel een item toevoegen/veranderen.[/strike]
Na een paar uur googlen ben ik het een beetje zat. Ik heb al een aantal jaren ervaring met het opzetten van (eenvoudige) sites met Joomla maar kom er nu echt niet meer uit, misschien dat ik iets over het hoofd zie.
Als ik een nieuw item in K2 toevoeg komt het item ook in de header, ik dacht eerst dat het met 1 bepaalde component te maken had maar dat is niet het geval. Is dit iets wat ik fout heb gedaan of is dit een fout in Joomla/template?
Ik gebruik het template (40888) op meerdere sites en nergens heb ik hetzelfde probleem gehad.
Het gaat om www.dacinactie.nl/dac
Ik had in mijn header een twitter/facebook module geplaatst en deze is sinds ik het probleem heb foetsie, op een andere subpagina ( www.dacinactie.nl/dia ) staat hij er wel op.
[strike]Ook krijg ik na het inloggen op de frontend een 404 (ik probeer in te loggen via de K2 module) en wordt ik niet ingelogd. Wanneer ik het meerdere malen probeer blijf ik soms ingelogd en kan ik wel een item toevoegen/veranderen.[/strike]
Na een paar uur googlen ben ik het een beetje zat. Ik heb al een aantal jaren ervaring met het opzetten van (eenvoudige) sites met Joomla maar kom er nu echt niet meer uit, misschien dat ik iets over het hoofd zie.
- dacinactie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 feb 2013 14:39
Hallo dacinactie,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zie op geen enkele pagina content in de header verschijnen. Misschien een lokaal cache probleem?
Verder graag 1 vraag per topic. Zo houden we het forum overzichtelijk en heb je zelf meer kans op een antwoord. Dus graag voor je tweede probleem een nieuwe vraag aanmaken.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zie op geen enkele pagina content in de header verschijnen. Misschien een lokaal cache probleem?
Verder graag 1 vraag per topic. Zo houden we het forum overzichtelijk en heb je zelf meer kans op een antwoord. Dus graag voor je tweede probleem een nieuwe vraag aanmaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 feb 2013 16:16
Ok, ik zal een nieuw topic aanmaken voor het andere probleem.
Er is nu geen content in de header omdat ik de nieuwe content heb verwijderd, ik heb net een nieuw item aangemaakt en zoals je kan zien staat het item ook in de header.
Er is nu geen content in de header omdat ik de nieuwe content heb verwijderd, ik heb net een nieuw item aangemaakt en zoals je kan zien staat het item ook in de header.
- dacinactie
- Nieuw op Joomla!NL
13 feb 2013 17:36
Ik weet echt niet waar dit door veroorzaakt wordt. Je hebt een module met dezelfde content en een vreemd blok dat een beetje rondzwerft. Heb je zelf iets aangepast aan je template? Anders kijk eens of het op te lossen is door de template nog een keer te installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
14 feb 2013 14:28
Hoi Astrid, ik heb inmiddels de template opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder het gewenste resultaat. Heb je nog meer suggesties?
- dacinactie
- Nieuw op Joomla!NL
14 feb 2013 15:48
Blijft vreemd. Lijkt wel of het geen artikel is. Hier zie ik het namelijk helemaal niet staan.
www.dacinactie.nl/dac/?template=beez5
Ik ken k2 verder niet goed genoeg om zo te weten wat er fout kan gaan.
www.dacinactie.nl/dac/?template=beez5
Ik ken k2 verder niet goed genoeg om zo te weten wat er fout kan gaan.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.777 seconden