Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Smartphone
Smartphone
13 feb 2013 23:16
Goededag met elkaar ,we hebben een probleempje hier zal het zo duidelijk mogelijk omschrijven.
Als je met je telefoon naat een site gaat als google of de telegraaf kun je de site groter en kleiner maken door met je vingers over het scherm te gaan.
Bij onze site lukt dit niet die staat vast op de smartphone en word daardoor verkeerd weer gegeven, wie weet waar het verkeerd staat of is gegaan.
Gr.Ad
Als je met je telefoon naat een site gaat als google of de telegraaf kun je de site groter en kleiner maken door met je vingers over het scherm te gaan.
Bij onze site lukt dit niet die staat vast op de smartphone en word daardoor verkeerd weer gegeven, wie weet waar het verkeerd staat of is gegaan.
Gr.Ad
- zuidooster
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Smartphone
14 feb 2013 11:33
Hallo zuidooster,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik kan hem op mijn smartphone gewoon vergroten. Als het tenminste over de site in je avatar gaat.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik kan hem op mijn smartphone gewoon vergroten. Als het tenminste over de site in je avatar gaat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Smartphone
14 feb 2013 15:55
Daar gaat het idd over
www.gewoonpiraten.nl
hier en ook bij anderen wil het niet.
De telefoon is android mieschien dat het met de iphone of een andere besturing wel wil.
Terwijl ik andere site's gewoon kan vergroten ook de joomlanl site is geen probleem.
Heb toch het idee dat er een instelling in de joomla of de template verkeerd staat.
Gr.Ad
De telefoon is android mieschien dat het met de iphone of een andere besturing wel wil.
Terwijl ik andere site's gewoon kan vergroten ook de joomlanl site is geen probleem.
Heb toch het idee dat er een instelling in de joomla of de template verkeerd staat.
Gr.Ad
- zuidooster
- Nieuw op Joomla!NL
Smartphone
14 feb 2013 16:03
Zou het niet weten. Ook als ik hem in Firefox webdeveloper op responsive bekijk, dan komen de menu-items netjes onder elkaar. En het werkt dus in ieder geval met Android 2.1 (is niet echt meest recente versie overigens).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Smartphone
14 feb 2013 22:52 - 14 feb 2013 22:59
Ja onder elkaar krijg ik ze ook op de telefoon maar op de web versie staat het naast elkaar,en kan hier nog steeds niet zoomen met de telefoon niet met de Samsung S3 en ook niet met de Galaxy Note 2.
Open ik de site in Google Chrome voor android op de telefoon staat er een melding ...inline frames.Daardoor zal deze optie niet correct werken.
Gr.Ad
Open ik de site in Google Chrome voor android op de telefoon staat er een melding ...inline frames.Daardoor zal deze optie niet correct werken.
Gr.Ad
- zuidooster
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden