Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fout #404 categorie niet gevonden
20 feb 2013 10:05 - 20 feb 2013 10:12
Ik probeer een pdf-bestand te embedden in een artikel. Het artikel staat in C:\Users\Liejan\Desktop\Apache\htdocs\joomla\images\files en heet HBN.pdf. Ik krijg de foutmelding #404 categorie niet gevonden. Enig idee wat er mis gaat? Ik werk met Joomla! versie 2.5.9.
- Liejan
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2013 10:45
Kan zijn omdat je lokaal werkt en dat niet helemaal goed gaat met het pad. Lukt het wel als je als pad
opgeeft?
Code:
http://localhost/joomla/images/files/HBN.pdf
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 feb 2013 11:03
Hoi Astrid,
Dat werkt. Alleen zie ik de inhoud van het PDF-bestand niet goed en wordt me nu gevraagd om het bestand te openen met een andere PDF-lezer (zie bijlage). Als ik Acrobat Reader als PDF-lezer kies, zie ik het pdf-bestand goed. Kennelijk is Acrobat Reader niet als standaard ingesteld in Joomla. Hoe stel ik Acrobat Reader als standaard in in Joomla! 2.5.9?
Groeten,
Liejan
Dat werkt. Alleen zie ik de inhoud van het PDF-bestand niet goed en wordt me nu gevraagd om het bestand te openen met een andere PDF-lezer (zie bijlage). Als ik Acrobat Reader als PDF-lezer kies, zie ik het pdf-bestand goed. Kennelijk is Acrobat Reader niet als standaard ingesteld in Joomla. Hoe stel ik Acrobat Reader als standaard in in Joomla! 2.5.9?
Groeten,
Liejan
- Liejan
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2013 15:28
Hallo,
Dit is niet in te stellen in joomla maar op je eigen computer.
Dus daar de standaard PDF reader instellen.
Dit is niet in te stellen in joomla maar op je eigen computer.
Dus daar de standaard PDF reader instellen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
20 feb 2013 18:03
Hoi Jelle,
Het duurde even voor het kwartje viel. Omdat ik in mijn testomgeving werk, weet mijn browser nog niet wat hij met het PDF-bestaand mag gaan doen. Maar ik wist niet dat hij dat nog niet weet. Immers, voor het internet had ik hem dat al verteld. Vandaar de verwarring. Op bijgaand plaatje kun je zien hoe ik mijn browser heb gezegd hoe te handelen.
Groeten,
Liejan
Het duurde even voor het kwartje viel. Omdat ik in mijn testomgeving werk, weet mijn browser nog niet wat hij met het PDF-bestaand mag gaan doen. Maar ik wist niet dat hij dat nog niet weet. Immers, voor het internet had ik hem dat al verteld. Vandaar de verwarring. Op bijgaand plaatje kun je zien hoe ik mijn browser heb gezegd hoe te handelen.
Groeten,
Liejan
- Liejan
- Bekend met Joomla!NL
20 feb 2013 18:08
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden