Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost inloggen
inloggen
26 feb 2013 19:04
Misschien dat er in de Artisteer template iets in de weg zit, mn de extra pos die je hebt bijgemaakt
Je hebt de inlog op pos extra-2 staan
Verplaats deze eens naar position-7
@Astrid,
Misschien roep ik maar een beetje onzin, maar ik zie wel eens meer Artisteer issues voorkomen
Je hebt de inlog op pos extra-2 staan
Verplaats deze eens naar position-7
@Astrid,
Misschien roep ik maar een beetje onzin, maar ik zie wel eens meer Artisteer issues voorkomen
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
"CARPE DIEM"
- SPABO
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
inloggen
06 mrt 2013 09:22
Beste
Ik geraak maar niet uit mijn probleem..
Mijn webiste mag slechts toegankelijk zijn voor onze teamleden (20-tal), vandaar heb ik alles op registratie geplaatst.
Als op de voorpagina geklikt wordt op 'inloggen' (zonder inloggegevens - dus zonder username of wachtwoord) dan krijg ik een 2de pagina waar een nieuw inlogform staat maar mijn mainmenu is bovenaan tevens zichtbaar! Ondanks ik alles op registrered geplaatst heb, dan verschijnt het toch voor public als er op inloggen gedrukt wordt zonder accountgegevens.
Kunnen jullie me helpen aub?
dank!
Ik geraak maar niet uit mijn probleem..
Mijn webiste mag slechts toegankelijk zijn voor onze teamleden (20-tal), vandaar heb ik alles op registratie geplaatst.
Als op de voorpagina geklikt wordt op 'inloggen' (zonder inloggegevens - dus zonder username of wachtwoord) dan krijg ik een 2de pagina waar een nieuw inlogform staat maar mijn mainmenu is bovenaan tevens zichtbaar! Ondanks ik alles op registrered geplaatst heb, dan verschijnt het toch voor public als er op inloggen gedrukt wordt zonder accountgegevens.
Kunnen jullie me helpen aub?
dank!
- Ria
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
06 mrt 2013 09:32Dat geeft in ieder geval aan dat je minimaal 2 inlogmodules gepubliceerd hebt. Heb je toevallig ook 2 menu-modules gepubliceerd staan?dan krijg ik een 2de pagina waar een nieuw inlogform staat maar mijn mainmenu is bovenaan tevens zichtbaar!
Zoals al eerder aangegeven zou die echt niet mogen als je zelf niks aan de ACL hebt veranderd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
inloggen
06 mrt 2013 11:48
Super veel dank Astrid!
ik ben er...
ik had inderdaad een extra module inlog-type, compleet over het hoofd gezien!
Onderwerp mag gesloten worden.
nogmaals mercie!
Ria
ik ben er...
ik had inderdaad een extra module inlog-type, compleet over het hoofd gezien!
Onderwerp mag gesloten worden.
nogmaals mercie!
Ria
- Ria
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
06 mrt 2013 12:07
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt nu ook zelf je topic sluiten nadat je teruggekoppeld hebt.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt nu ook zelf je topic sluiten nadat je teruggekoppeld hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.633 seconden