Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost inloggen
inloggen
25 feb 2013 14:06
Kan er mij iemand uitleggen wat 'versleutel inlogformulier' betekent?
Ik ben een website aan het maken die enkel toegankelijk mag zijn voor geregistreerde gebruikers.
Voorlopig heb ik nog geen account aangemaakt voor gebruikers en toch arriveer ik (als ik op inloggen druk) bij het mainmenu.
Daarom denk ik dat 'versleutel inlogformulier' hier iets mee te maken heeft?
Dank voor een reactie
Ik ben een website aan het maken die enkel toegankelijk mag zijn voor geregistreerde gebruikers.
Voorlopig heb ik nog geen account aangemaakt voor gebruikers en toch arriveer ik (als ik op inloggen druk) bij het mainmenu.
Daarom denk ik dat 'versleutel inlogformulier' hier iets mee te maken heeft?
Dank voor een reactie
- Ria
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
25 feb 2013 14:13
Dat moet je nooit gebruiken (behalve dan als je een ssl certificaat hebt bij je hoster en een beveiligde server (https)).
Neem aan dat je wel je eigen gegevens invult voordat je op inloggen klikt toch?
Neem aan dat je wel je eigen gegevens invult voordat je op inloggen klikt toch?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
inloggen
25 feb 2013 14:18
Ja hoor Astrid, inloggen met mijn eigen gegevens is oké maar als ik 'zonder gegevens' klik op 'inloggen', dan staat mijn mainmenu bovenaan en zijn die gegeven zichtbaar voor iedereen.
ik weet niet hoe ik dat inlogformulier kan blokkeren voor niet geregistreerde gebruikers
ik weet niet hoe ik dat inlogformulier kan blokkeren voor niet geregistreerde gebruikers
- Ria
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
25 feb 2013 14:32
Dan heb je je menu-items of je artikelen niet op Geregistreerd staan. Mag er niemand op je site kijken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
inloggen
25 feb 2013 17:05
Ik heb alles op geregistreerd staan..
normaal gezien beschikt de website over interne informatie voor onze teamwerking van 8 personen, het is niet voor publiek opgemaakt eigenlijk
normaal gezien beschikt de website over interne informatie voor onze teamwerking van 8 personen, het is niet voor publiek opgemaakt eigenlijk
- Ria
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
25 feb 2013 17:08
En wat voor soort menu-item is je homepage dan? Zou dan een inlogpagina moeten zijn volgens mij.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
inloggen
25 feb 2013 17:25
Dit is mijn website:
www.mbedemantel.be
normaal gezien mogen alleen geregistreerde hierop maar als je op inloggen klikt (zonder username en password), dan zijn de items zichtbaar..
en alle menus, menu-items, artikelen, categorien.. staan op registred
normaal gezien mogen alleen geregistreerde hierop maar als je op inloggen klikt (zonder username en password), dan zijn de items zichtbaar..
en alle menus, menu-items, artikelen, categorien.. staan op registred
- Ria
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
25 feb 2013 17:46
Ik hoef niet eens op die knop te drukken. Alles staat gewoon openbaar. Dit kan niet al je alles goed ingesteld hebt en niets aan de rechten van de groepen hebt veranderd.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
inloggen
25 feb 2013 18:19
Ik begrijp er ook niks van!!
alles staat op geregistreerd (artikels, categorien, menus en menu-items, modules..) en toch kan iedereen zomaar inloggen..
alles staat op geregistreerd (artikels, categorien, menus en menu-items, modules..) en toch kan iedereen zomaar inloggen..
- Ria
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
25 feb 2013 18:21
Vermoed toch dat je zelf iets aan de ACL veranderd hebt. Aangezien het maar om een beperkt aantal personen gaat, denk ik dat de snelste oplossing is om al je gebruikers auteur te maken en de toegang voor alles op Speciaal te zetten. Dat laatste kan met de batch verwerking onderaan artikelen en menu's.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
inloggen
25 feb 2013 18:34
en kan ik iets verkeerds gedaan hebben (al zoekende naar het probleem...) in het pluginbeheer?
- Ria
- Joomla!NL ontdekker
inloggen
26 feb 2013 16:47 - 26 feb 2013 16:47
Kan zo geen plugin bedenken die dit zou kunnen veroorzaken. Lijkt me toch meer een ACL kwestie.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.869 seconden