Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
advies gevraagd
advies gevraagd
26 feb 2013 11:09 - 26 feb 2013 11:10
hallo allemaal ik heb even een vraag of 3,4,5 mag dit in 1 of moet ik hier meerdere onderwerpen voor aan maken
nu werd er aan mij gevraagd als ik een website een beetje wou opknappen vernieuwen.
het gaat om een website voor fietsverhuur.
vraag 1: wat heb ik daar allemaal voor nodig om er wat leuks van te maken.
vraag 2: als hij eventueel de klanten gelijk wilt laten betalen met ideaal of zo wat kan ik daar voor nodig hebben.
vraag 3: is er een verhuur extensie (liefst gratis natuurlijk ben hollander)
dus als het niet goed is hoor ik het wel anders maak ik per vraag wel een nieuw onderwerp aan
grt
flits96
nu werd er aan mij gevraagd als ik een website een beetje wou opknappen vernieuwen.
het gaat om een website voor fietsverhuur.
vraag 1: wat heb ik daar allemaal voor nodig om er wat leuks van te maken.
vraag 2: als hij eventueel de klanten gelijk wilt laten betalen met ideaal of zo wat kan ik daar voor nodig hebben.
vraag 3: is er een verhuur extensie (liefst gratis natuurlijk ben hollander)
dus als het niet goed is hoor ik het wel anders maak ik per vraag wel een nieuw onderwerp aan
grt
flits96
- flits96
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
advies gevraagd
26 feb 2013 12:07 - 26 feb 2013 12:08
Hoi flits96,
Voor het overzicht(zowel voor jou als de leden) is het handig om voor de vragen nieuwe draadjes aan te maken. Anders wordt dit waarschijnlijk een heel langdradig topic. Graag ook meteen de vraagstelling iets uitbreiden. Ik zou bijvoorbeeld niet weten wat je precies met vraag 1 bedoeld. Vraag 2 kan net als vraag 3 afhankelijk zijn van de extensie die je kiest .
Zo zou je bijvoorbeeld met virtuemart iets kunnen verhuren, maar ook een "gewone" extensie gebruiken. Misschien handiger om dan te vragen naar een verhuur extensie, met een mogelijkheid voor betaal optie ideal.
Zal ik dit topic sluiten, zodat jij nieuwe kan aanmaken?
Voor het overzicht(zowel voor jou als de leden) is het handig om voor de vragen nieuwe draadjes aan te maken. Anders wordt dit waarschijnlijk een heel langdradig topic. Graag ook meteen de vraagstelling iets uitbreiden. Ik zou bijvoorbeeld niet weten wat je precies met vraag 1 bedoeld. Vraag 2 kan net als vraag 3 afhankelijk zijn van de extensie die je kiest .
Zo zou je bijvoorbeeld met virtuemart iets kunnen verhuren, maar ook een "gewone" extensie gebruiken. Misschien handiger om dan te vragen naar een verhuur extensie, met een mogelijkheid voor betaal optie ideal.
Zal ik dit topic sluiten, zodat jij nieuwe kan aanmaken?
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
advies gevraagd
26 feb 2013 12:39 - 26 feb 2013 12:40
ja sluit hem maar
ga ik eerst wel even de vragen duidelijker maken
wat bedoel je met gewone extensie
grt flits96
ga ik eerst wel even de vragen duidelijker maken
wat bedoel je met gewone extensie
grt flits96
- flits96
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
advies gevraagd
26 feb 2013 12:42
Ik duide hier mee het verschil aan tussen een Joomla en een Virtuemart extensie.
Mooi, dan sluit ik deze.
Mooi, dan sluit ik deze.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden