Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

menu

menu

28 feb 2013 16:09
Ik ben nieuw met Joomla en wil graag op kort termijn een leuke site de lucht in hebben.

Nu ben ik begonnen met het bouwen van mijn website jonghaarlemmermeer.nl , maar het wil allemaal nog niet erg lukken. Ik heb een paar templates in mijn Joomla 2.5.9 zitten, maar geen van allen voldoen ze aan mijn wensen. Ik heb nu een template gekozen, maar daarin is de positie van een topmenu niet zichtbaar. Deze is blijkbaar alleen in een andere template zichtbaar.

Kan ik ergens meer templates vandaan halen of kan ik zelf posities van menu's toevoegen aan een template?

Alvast bedankt.

Roland.
  • Webmaitre
  • Webmaitre's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

menu

28 feb 2013 18:31
Een menu wat niet zichtbaar wordt in een template moet vaak voorzien worden van een module class achtervoegsel: onder Geavanceerde opties in de menu module. Soms is die ergens te vinden in de bestanden van de template meestal ook op de website van degene die het template beschikbaar heeft gesteld.

Jan
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

menu

28 feb 2013 19:08
Wat is er gebeurt? Als ik op de link type dan zie ik dat je "iets"hebt gedaan met typo3 oid

Ook zou je eens moeten kijken welke posities jouw template heeft
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
  • SPABO
  • SPABO's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

menu

01 mrt 2013 09:33
Voordat we hier nog meer verwarring creëren: Je hebt geen Joomla site, maar een site die gemaakt is met Parallels Web Presence Builder. Of het moet zijn dat je link niet klopt en je Joomla installatie in een submap staat? Dan dit graag even doorgeven zodat we je link aan kunnen passen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.648 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie