Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Website gemaakt in artisteer uploaden naar Joomla
13 mrt 2013 10:13
Hallo allemaal ik beb nieuw hier.
Ik ben heb een programma Artisteer 4 in dit programma heb ik nu een website gemaakt. Nu heb ik dit wel weten te uploaden in Joomla 2.5, maar dan zie ik dus alleen de header achtergrond etc. Maar niet de inhoud zoals ik die gemaakt heb in Artisteer. Ik heb een zakelijk pakket bij KPN Mijn bedrijf online. Gisteravond hele tijd aan de telefoon gezeten met hun technische mensen not. Maar het enige wat wel lukte was via hun FTP-server de site online krijgen, maar zag ik dus weer wel de inhoud van mijn website maar nu weer de hele achtergrond header en alle illustratie was niet zichtbaar.
Wie kan mij helpen word gek en die site moet online
Ik ben heb een programma Artisteer 4 in dit programma heb ik nu een website gemaakt. Nu heb ik dit wel weten te uploaden in Joomla 2.5, maar dan zie ik dus alleen de header achtergrond etc. Maar niet de inhoud zoals ik die gemaakt heb in Artisteer. Ik heb een zakelijk pakket bij KPN Mijn bedrijf online. Gisteravond hele tijd aan de telefoon gezeten met hun technische mensen not. Maar het enige wat wel lukte was via hun FTP-server de site online krijgen, maar zag ik dus weer wel de inhoud van mijn website maar nu weer de hele achtergrond header en alle illustratie was niet zichtbaar.
Wie kan mij helpen word gek en die site moet online
- Kemkes
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 10:18
Ik kan over de hosting van kpn xs4all en aanverwante bedrijven enkel zeggen dat dit uiterst lastige servers zijn. ik heb bij een aantal klanten in het verleden websites van kpn hosting weg moeten halen vanwege de vele problemen maar echt
Als je voor een paar euro per jaar je hosting elders zou regelen scheelt je dat een zee van tijd
Als je voor een paar euro per jaar je hosting elders zou regelen scheelt je dat een zee van tijd
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Jheroen Briels
- Jheroen
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
13 mrt 2013 10:21
Ja oke dat zou een optie zijn maar ben net 5 dagen klant bij kpn heb je geen oplossing hiervoor. Ik kwam op een gegeven moment op een website
www.net2ftp.com
en via dat deed ik een java upload en toe kon ik wel de gehele inhoud zien dus menu tabjes en teksten, maar geen template leek het wel. Ik heb het idee dat ik een map moet maken waar zich alles in bevind dus van template tot teksten enzo
- Kemkes
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 10:27 - 13 mrt 2013 10:27
als je een template hebt gemaakt in artisteer en die goed hebt geëxporteerd voor Joomla 2.5 dan lijkt het me geen probleem te moeten zijn
heb je de template geïnstalleerd via de extensiemanager?
heb je de template geïnstalleerd via de extensiemanager?
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Jheroen Briels
- Jheroen
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
13 mrt 2013 10:31
Hallo Kemkes,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je al eerder met Artisteer 4 en Joomla gewerkt? Misschien heb je iets aan dit draadje ?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je al eerder met Artisteer 4 en Joomla gewerkt? Misschien heb je iets aan dit draadje ?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 mrt 2013 10:31
Even voor de duidelijkheid template staat voor achtergrond de basis waar op je je site kunt bouwen klopt dat.
Nu heb ik de template idd geupload via de extensiemanager, maar de rest zoals de menu tabjes en alle teksten en illustratie zoals ik die heb gemaakt in Artisteer zijn niet zichtbaar daar in Joomla.
Nu heb ik de template idd geupload via de extensiemanager, maar de rest zoals de menu tabjes en alle teksten en illustratie zoals ik die heb gemaakt in Artisteer zijn niet zichtbaar daar in Joomla.
- Kemkes
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 10:51
Hallo Astrid,
Ik ben sinds vorige week vrijdag bezig met Artisteer en Joomla. In Aristeer heb ik nu mijn website zoals ik deze wil hebben, maar als ik dan ga exporteer naar Joomla Sjabloon en ik upload deze via de extensiemanager in Joomla krijg ik wel mijn achtergrond volgens is dat de template te zien, maar al mijn inhoud is niet zichtbaar. Hoe kan dit.
Ik ben sinds vorige week vrijdag bezig met Artisteer en Joomla. In Aristeer heb ik nu mijn website zoals ik deze wil hebben, maar als ik dan ga exporteer naar Joomla Sjabloon en ik upload deze via de extensiemanager in Joomla krijg ik wel mijn achtergrond volgens is dat de template te zien, maar al mijn inhoud is niet zichtbaar. Hoe kan dit.
- Kemkes
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 10:56
Heb je ook de content ge-exporteerd (Voeg inhoud toe)? En ook weer geimporteerd, zoals beschreven in dat andere draadje waar ik je hierboven een link voor gaf?
Ik weet heel weinig van Artisteer, maar dat zijn iig wel de basishandelingen die je goed moet doen als je inhoud mee wilt nemen.
Ik weet heel weinig van Artisteer, maar dat zijn iig wel de basishandelingen die je goed moet doen als je inhoud mee wilt nemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 mrt 2013 11:02
Ik klik binnen Artisteer op exporteren dan kan je kiezen uit verschillende opties. Website Template etc. Dan kies ik voor Joomla-sjabloon. Bij bestandnaam typ ik in versie7.
Daaronder staan drie dingen die je kunt aanvinken. ZIP archief, voeg ARTX Project in en voeg inhoud toe. Moet je ze dan alledrie aanvinken of alleen ZIP archief en voeg inhoud toe.
Daaronder staan drie dingen die je kunt aanvinken. ZIP archief, voeg ARTX Project in en voeg inhoud toe. Moet je ze dan alledrie aanvinken of alleen ZIP archief en voeg inhoud toe.
- Kemkes
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 11:04
Voor zover ik weet alleen zip archief en voeg inhoud toe. Maar nogmaals, ik weet echt weinig van Artisteer, dus misschien een ander lid dat je hier verder mee kan helpen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
13 mrt 2013 11:29
Zip archief heb ik gedaan ja, maar dan krijg dus een hele mooie achtergrond met de basisteksten van Joomla te zien
- Kemkes
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 11:35
Jaaaaa ben ik blij dat ik me ff aangemeld hier zeg haha mijn hele freaking website staat nu in Joomla. Haha nu de volgende vraag hoe krijg ik mijn site online via Joomla.
- Kemkes
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden