Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Link welke gedeeld wordt op social media werkt niet goed

Link welke gedeeld wordt op social media werkt niet goed

15 mrt 2013 14:19
Via Joomla zelf een blog gestart. Deze staat onder de link sitenaam/blog

Social sharing onder de blog geplaatst zodat de blog gedeeld kan worden via diverse social media.
Via sitenaam/blog laad alles net zo snel als de rest van de website, is alles goed zichtbaar en ook de blog delen via social media werkt prima.

Maar als ik de blog via bijvoorbeeld facebook deel, komt er op facebook een andere link dan sitenaam/blog. (lijkt mij logisch vanwege eventueel t hebben van meerdere blogs), maar deze link werkt niet goed. De link is iets van sitenaam/20-21blog (zoiets), en bij het erop klikken krijg ik eerst een groot wit vlak op de plek van de blog. Deze zie je vervolgens stapsgewijs laden, zodat de blog zichtbaar wordt. Maar ook de slide/header is voorzien van een wit vlak en deze blijft maar laden en wordt uberhaupt niet eens zichtbaar.

Iemand hier een oplossing voor?

Ik heb overigens de plugin itpshare gebruikt.
  • s-mira
  • s-mira's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

15 mrt 2013 14:23
Ik zie overigens net dat de gedeelde link veel meer tekens bevat. Een hele rits aan cijfers, tekens en letters..
  • s-mira
  • Bezoeker
  • Bezoeker

17 mrt 2013 23:34
Helaas nog geen reactie, maar wellicht heb ik iets gevonden wat het kan zijn?

Als ik naar het menu item blog ga, dan staat bij moduletoewijzing de betreffende extensie, itpshare.

Daar heb ik short URL services options. Hier kan ik bijvoorbeeld bit.ly aanklikken, maar vervolgens moet ik een login en API key invullen.

Ik weet niet waar ik dit vandaan moet halen, maar ook niet of dit de eventuele oplossing is?
  • s-mira
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.633 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie