Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost item toevoegen aan controlpanel
item toevoegen aan controlpanel
25 mrt 2013 16:21 - 25 mrt 2013 16:23
Beste,
Op de website www.kerkhurdegaryp.nl gebruik ik heel vaak het component Spider Calendar om de agenda bij te werken. Dat is dan als super administrator. Ik moet dan elke keer in Componenten het rijtje met componenten afgaan tot ik de Spider Calendar vind, om hem daarna te activeren. Is het nu ook mogelijk in het Control panel een item aan te maken zoals bijvoorbeeld artikelbeheer, mediabeheer enz?
Dat zou heel prettig zijn.
Op de website www.kerkhurdegaryp.nl gebruik ik heel vaak het component Spider Calendar om de agenda bij te werken. Dat is dan als super administrator. Ik moet dan elke keer in Componenten het rijtje met componenten afgaan tot ik de Spider Calendar vind, om hem daarna te activeren. Is het nu ook mogelijk in het Control panel een item aan te maken zoals bijvoorbeeld artikelbeheer, mediabeheer enz?
Dat zou heel prettig zijn.
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
25 mrt 2013 16:25
Denk dat je dat het eenvoudigste kunt doen met
deze
extensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 mrt 2013 10:14
Hallo Astrid,
Nadat ik de module geïnstalleerd heb, kan ik hem nergens terugvinden. In Extensies en daarna Modulebeheer en vervolgens Nieuw heb ik niets kunnen vinden. Inmiddels een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar geen module gevonden.
Nadat ik de module geïnstalleerd heb, kan ik hem nergens terugvinden. In Extensies en daarna Modulebeheer en vervolgens Nieuw heb ik niets kunnen vinden. Inmiddels een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar geen module gevonden.
- sysman
26 mrt 2013 10:49
Je hebt bij modulebeheer een dropdown met daarin Website en Beheergedeelte. Dit is een module voor het beheergedeelte, dus ik vermoed dat je hem daar wel terugvindt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 mrt 2013 14:37
Ja je ziet zo maar iets over het hoofd. En inderdaad daar vond ik hem.
Met wat inspanning en geluk nu een mooi setje links gemaakt.
Hartelijk dank Astrid.
Topic kan gesloten.
Met wat inspanning en geluk nu een mooi setje links gemaakt.
Hartelijk dank Astrid.
Topic kan gesloten.
- sysman
Tijd voor maken pagina: 0.793 seconden